۰ نفر

تست بینایی؛ آیا می توانید در ۱۱ ثانیه پروانه را پیدا کنید؟

۷ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
کد خبر: 656878
تست بینایی؛ آیا می توانید در ۱۱ ثانیه پروانه را پیدا کنید؟

با دقت به تصویر نگاه و سعی کنید پروانه مستتر شده را در عرض ۱۱ ثانیه ببینید. این آزمون یک تمرین عالی برای مغز شما خواهد بود و مهارت های بینایی شما را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.

به گزارش اقتصادآنلاین، آزمون دقت پروانه مستتر: خوانندگان عزیز به یک آزمون دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این آزمون جایی در تصویر پروانه ای استتار یافته است و شما باید آن را در ۱۱ ثانیه یا کمتر پیدا کنید. اما پیدا کردن پروانه به دقت بالایی نیاز دارد، آیا شما از دقت بالایی برخوردار هستید و می توانید آن را در زمان مشخص شده پیدا کنید؟

این تصویر زیبا شکوفه های گل ها را در یک روز آفتابی نشان می دهد. اما جایی در این تصویر زیبا پروانه ای وجود دارد که به خوبی با محیط اطرافش استتار یافته است و شما باید آن را در عرض ۱۱ ثانیه یا کمتر تشخیص دهید. کارشناسان می گویند آنانی که بتوانند پروانه را قبل از ۱۱ ثانیه تشخیص دهید، ذهن و دقت فوق العاده عالی دارند.

این آزمون یک تمرین عالی برای مغز شما خواهد بود و مهارت های بینایی شما را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.

تست بینایی پروانه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

زمان شما به پایان رسید. آیا توانستید پروانه را تشخیص دهید؟ حدس می زنیم تا هنوز موفق به تشخیص آن نشدید. می خواهید بدانید پروانه مستتر در تصویر کجاست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اجازه دهید با نکاتی به شما کمک کنیم تا پروانه را پیدا کنید.

نکات

اول از همه باید بگویم برخی ها شاید باور کنند پروانه ای در تصویر وجود ندارد. اما پروانه وجود دارد و عکاس با مهارت بالایی از آن عکس گرفته است. فقط رنگ و محیط اطراف پروانه شناسایی آن را تا حدودی سخت کرده است. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در تشخیص پروانه کمک می کند.

  • سعی کنید از بالا به پایین نگاه کنید تا متوجه هر گونه تغییر در تصویر شوید.
  • پیشنهاد می کنیم بر روی شکوفه ها دقت کنید.
  • پروانه درست در مقابل شما قرار دارد.
  • به نظر می رسد پروانه با گلی ترکیب شده است.
  • رنگ پروانه سبز است و شکل آن با برگها متفاوت است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اکنون، ما معتقدیم که اکثر شما می توانید پروانه را پیدا کنید. پروانه را دیدید؟ اگر بله به شما تبریک می گویم. اگر نه کمی بیشتر دقت کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حدس می زنیم تا حال آن را پیدا کرده اید. اگر نه، پاسخ را در اینجا ببینید