۰ نفر

بهترین شغل برای متولدین مرداد ماه

۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۳:۱۲
کد خبر: 654433
بهترین شغل برای متولدین مرداد ماه

برای متولدین مرداد مرزی میان کار و بازی وجود ندارد. دوست دارید از کاری که انجام می دهید، نهایت لذت را ببرید و دیگران را نیز به این کار تشویق می کنید.

شناسایی بهترین شغل برای متولدین مرداد!

به گزارش اقتصادآنلاین؛ فال و طالع ببنی، شخصیت شناسی بر اساس ماه تولد و سال تولد. Horoscope and Astrology, Personality by Birth Month and Year of Birth. همه ما کم و زیاد به این علم بی حد و مرز اعتقاد و باور داریم چرا که بررسی شخصیت بزرگان و نامداران تاریخ تا کنون بهترین گزینه برای تفکیک و شخصیت شناسی متولدین هر ماه می باشد.

بهترین شغل برای متولدین مرداد میتواند شامل :

  • معلم مدرسه
  • مشاور
  • کارهای گروهی
  • ورزش و جنب جوش
  • منشی (شرکت های بزرگ)
  • نویسنده توانا
  • تایپیست
  • مشارکت و سرمایه گذاری در شرکت های بزرگ

در کل هر حرفه ای که با مردم و اجتماع در ارتباط است می تواند برای متولدین مرداد مناسب باشد و انرژی شما را به بهترین شکل ممکن تخلیه کند.

در این زمینه بخوانید؛ 

طالع بینی و خصوصیات زنان مرداد ماهی

مرداد ماه

مشخصات کلی متولدین مرداد ماه

پر محبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نما، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانروا، زود گول می‌خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه‌مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ریا، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان، علاقه‌مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت، ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

سمبل متولدین مرداد : شیر

عنصر متولدین مرداد : آتش

سیاره متولدین مرداد : خورشید

عضو آسیب پذیر متولدین مرداد : قلب و پشت بدن

روز اقبال متولدین مرداد : یکشنبه

اعداد شانس متولدین مرداد : ۸ و ۹

سنگ خوش یمن متولدین مرداد : یاقوت

رنگ متولدین مرداد : زرد

گل متولدین مرداد : آفتابگردان

حیوان متولدین مرداد : گربه سانان