۰ نفر

رفتار و خصوصیات بچه های تیر ماهی

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷
کد خبر: 653971
رفتار و خصوصیات بچه های تیر ماهی

مواظب باشید! بهتر است احتیاط کنید. شما با بچه‌ای طرف هستید که ۴۰ سال بعد هم به یادتان می‌آورد او را در جمع دعوا کرده‌اید​.

رفتار و خصوصیات تیرماهی کودک، نوجوان و جوان

به گزارش اقتصاد آنلاین، شاید کودک تیر ماهی شما جثه ریزی داشته باشد اما اصلا گول ظاهر او را نخورید، چون در عین حال که لاغر به نظر می‌رسد همیشه برای خوردن اشتها دارد و این اشتها گاهی شما را شگفت‌زده می‌کند! مثلا وقتی ساعت یک نیمه شب از مهمانی به خانه برگشته‌اید و حسابی هم غذا خورده‌اید اصلا متعجب نشوید اگر این کوچولو از شما تقاضای یک وعده غذای قبل از خواب کرد! اتفاقا باید بابت این موضوع خوشحال باشید چون او هرگز برای این‌که با شما لج کند از راهکار نخوردن استفاده نخواهد نکرد و البته چون حسابی پرتحرک است بابت این همه زیاده‌روی در خوردن دچار بیماری چاقی نخواهد شد.

دنیایی از احساسات

این بچه‌ها ذاتا دوست داشتنی هستند. اصلا فرقی نمی‌کند که زشت باشند یا زیبا، شلوغ باشند یا آرام، پدر و مادرشان باشید یا یک غریبه، چون به هر حال این بچه‌ها آنقدر دوست داشتنی هستند که خودشان را در دل همه جا کنند. بچه‌های متولد تیر به راستی که احساساتی هستند. این احساسات گاهی آن‌ها را به رویاهای دوردست می‌برد جایی که البته ورودش برای شما ممنوع است. با این حال جای نگرانی نیست چون این بچه‌ها می‌دانند چطور از پس خودشان بر بیایند.

بچه های تیر ماهی

در این زمینه بخوانید؛

طالع بینی کامل و خصوصیات زن و دختر متولد تیر در عشق و زندگی

البته بعید نیست گاهی اوقات احساسات آن‌ها به قدری شدت بگیرد که ناگهان به نقطه‌ای در دور دست خیره شوند و هرگز هم به شما نگویند که به چه چیز فکر می‌کنند. با این حال بد نیست بدانید این بچه‌ها در عین اجتماعی بودن بعضی وقت‌ها به شدت احساس تنهایی می‌کنند. هر چند شاید هرگز چنین چیزی را به روی شما و هیچ‌کس دیگر نیاورند. شاید‌‌ همان موقع که به نقطه‌ای در دوردست خیره شده‌اند چنین فکری در سرشان باشد. پس بهتر است سراغ‌شان بروید و در آغوش‌شان بگیرید تا به سرعت حس تنهایی را فراموش کنند.

یک خانواده دوست تمام عیار!

معمولا همه بچه‌ها وابستگی خاصی به خانواده‌های‌شان دارند اما این موضوع درباره بچه‌های متولد تیر ماه بیش از سایر بچه‌ها مصداق پیدا می‌کند. آن‌ها عاشق خانواده خود هستند و با وجود کم سن بودن، ممکن است هر فداکاری برای اعضای خانواده بکنند. خانواده آنقدر برای آن‌ها مهم است که رفتار تک تک اعضای آن از طرف این بچه‌ها تقلید می‌شود. بچه‌های متولد تیر آنقدر خانواده‌شان را دوست دارند که هر گز نمی‌خواهند آن‌ها را ذره‌ای ناراحت کنند. بنابراین گاهی برای مطرح کردن خواسته‌های‌شان از جملات معکوس استفاده می‌کنند تا اوضاع را بسنجند. مثلا اگر در گرمای تابستان هوس بستنی کنند به شما این‌طور می‌گویند: (عجب هوای گرمی. حیف که بستنی برایم خوب نیست وگرنه می‌خوردم! نه اصلا بستنی به چه درد آدم می‌خورد!) آن وقت است که شما باید متوجه شوید او با تمام وجودش بستنی می‌خواهد، فقط مطمئن نیست که آیا شما هم موافق هستید یا نه! خودتان قضاوت کنید آیا این بچه بی‌نظیر نیست؟

او را در آغوش بگیرید

به عنوان پدر و مادر یک کودک متولد تیر ماه بهتر است بدانید باید هر روز و چه بسا روزی چند مرتبه این بچه را در آغوش بگیرید و به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید. نگران نباشید، این بچه‌ها ذاتا لوس نیستند و با این چیز‌ها هم لوس نمی‌شوند بلکه بسیار احساس امنیت و خوشبختی خواهند کرد. این بچه‌ها همانقدر که دوست دارند از سویپدر و مادر‌های‌شان توجه ببینند در جمع رفقا هم چنین حالتی را دارند. آن‌ها می‌خواهند دوستان واقعی داشته باشند و اگر روزی غیر از این را احساس کنند سراغ دوستان خیالی می‌روند که به آن‌ها احترام می‌گذارند و دوست‌شان دارند. یادتان باشد که هرگز و هرگز این بچه‌ها را در جمع مثلا به قصد تنبیه، تحقیر و طرد نکنید چون در این صورت آینده او را به باد داده‌اید. در واقع باید بدانید بد‌ترین چیزی که می‌تواند آینده کودک تیر ماهی شما را تحت تاثیر قرار دهد، طرد شدن یا پذیرفته شدن در جمع‌های مختلف است. شاید هم درست حدس زده‌اید. بله او یک کوچولوی غد است که اگر احساس کند دوستش ندارند چنان گریه‌ای سر می‌دهد که نظیرش را ندیده‌اید. بنابراین لطفا هرگز غرور این کوچولو را نشکنید چون نتیجه‌اش در آینده می‌شود جوانی کینه‌ای که هر چیزی را به دل می‌گیرد و عمری را با بغض و تردید زندگی می‌کند. شما که چنین چیزی را نمی‌خواهید؟

ترس‌هایش را دریابید

بله! او یک ترسوی کوچولوست. به خصوص که از تنهایی خوابیدن در تاریکی بیش از هر چیز دیگری هراس دارد. لطفا مجبورش نکنید هر شب با داد و دعوا تنها به اتاقش برود و به زور ادای بچه‌های شجاع را دربیاورد، چون او واقعا از تنهایی و در تاریکی خوابیدن می‌ترسد. پس راه دیگری پیدا کنید. ترسش را درک کنید و دلداری‌اش بدهید. اگر لازم است آنقدر کنارش بمانید تا کاملا به خواب برود. یک چراغ خواب در اتاقش روشن کنید و به او یادآوریکنید هر موقع از شب که از خواب بیدار شد و ترسید، می‌تواند روی شما حساب کند. نگران نباشید چون به هر حال او به زودی بزرگ می‌شود و همه این ترس‌ها را فراموش می‌کند. وقتی از هر چیزی می‌ترسد (که احتمالش همیشه وجود دارد) اجازه بدهید به آغوش شما پناه بیاورد و از شما بشنود که مواظبش هستید و دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.

صورت کوچولوی او

به صورت کوچولوی تیر ماهی خود دقت کنید. شاید زیبا نباشد و برعکس کمی هم خنده‌دار به نظر برسد اما شما عاشق این چهره هستید و نمی‌توانید چشم از آن بردارید! نه فقط شما به عنوان والدین بلکه هر فرد دیگری هم همین حس را به بچه‌های تیر ماهی خواهد داشت. چشمان درشت آن‌ها شما را به خنده می‌اندازد اما در عین حال موجی از احساسات را درون‌تان بیدار می‌کند. خب! این طبیعت یک کودک تیر ماهی است که همه را جذب خود می‌کند!

تاجران آینده!

نگران آینده شغلی و البته به تبع آن نگران آینده مالی این بچه‌ها نباشید. آن‌ها از مغز متفکر و اقتصادی بهره می‌برند که در آینده کمک‌شان می‌کند تا راحت‌تر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید پول دربیاورند. به زبان ساده‌تر اینکه آن‌ها توانایی این را دارند تا از یک زیر پله 2 متری یک شرکت عریض و طویل تجاری بسازند که چه بسا شعبات متعددی حتی در خارج از کشور داشته باشد. به زبان ساده‌تر این‌که، این بچه‌ها بیش از هر شغل دیگری در تجارت متبحر هستند و این‌‌ همان واقعیتی است که شما می‌توانید در کودکی آن‌ها به چشم ببینید. کوچولوی تیر ماهی شما حتما یک قلک دارد که همیشه پول خرد‌هایش را در آن نگهداری کند و این‌‌ همان نکته‌ای است که در آینده‌ای نه چندان دور از او یک تاجر موفق می‌سازد. هم او که امروز خنده‌هایش هر غصه‌ای را از دل شما فراری می‌دهد فردا در قالب یک تاجر موفق باعث سربلندی و افتخار شما خواهد شد. حالا متوجه شدید چرا باید به شما تبریک گفت! صبر نکنید و از همین حالا به کوچولوی تیر ماهی خود افتخار کنید.