۰ نفر

می تونید خطای تصویر رو در عرض ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟

۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 648287
می تونید خطای تصویر رو در عرض ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟

در این تست خطای دید، از هر 10 نفر فقط 2 نفر جواب درست را می توانند بگویند، آیا شما جز آن 2 نفر هستید؟

به گزارش اقتصادآنلاین، آیا می توانید خطای تصویر را در عرض 10 ثانیه رمزگشایی کنید؟ از هر 10 نفر فقط 2 نفر این کار را انجام می دهند!

در آزمون امروز، علاوه بر اینکه نشان می‌ دهید فردی با مهارت‌های مشاهده و بصری هستید، این فرصت را خواهید داشت تا جنبه رقابتی و دقتی خود را نیز بسنجید. در تصویر زیر، همه چیز عادی به نظر می رسد. ماهی گیر در رودخانه ساکت است و منتظر گاز گرفتن ماهی است، در حالی که از فرصت استفاده می کند و پیپ خود را می کشد . با این حال، ظاهر می تواند فریبنده باشد . همه چیز آنطور که باید درست نیست، یک خطایی در تصویر وجود دارد، چیزی که با سناریو مطابقت ندارد و باید آن را پیدا کرد. اکنون زمان آن است که مغز خود را به کار ببندید، تمام تجربیات خود را در این نوع موقعیت ها جمع آوری کنید و در اسرع وقت این اشتباه را پیدا کنید. از آنجایی که این تست یک چالش واقعی است، ما به شما حداکثر 10 ثانیه زمان می دهیم تا همه چیز را در تصویر مشاهده کنید و آن را رمزگشایی کنید، اگر می توانید به این معنی است که توانسته اید از تجربیات خود به نفع خود استفاده کنید.

بنابراین، آیا برای چالش آماده هستید؟

سپس می توانید شروع کنید، حتی می توانید با شخص دیگری تماس بگیرید تا این کار را با شما انجام دهد و سختی آزمون را افزایش دهید!

آیا از قبل می دانید راه حل این چالش چیست؟

اگر پاسخ را در عرض 5 ثانیه پیدا کردید، یک نابغه هستید. اگر 10 ثانیه طول کشید، شما هم مستحق تبریک هستید، زیرا در مهلت مقرر است، و اگر هنوز آن را پیدا نکردید، نگران نباشید، زیرا نتیجه را در زیر نشان خواهیم داد:

می تونید خطای تصویر رو در عرض ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست

می تونید خطای تصویر رو در عرض ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟

اشتباه ستاره دریایی است. در جای درستی نیست، زیرا متعلق به اقیانوس ها است و نه رودخانه ها، جایی که آب شیرین است. اگر توانستید پاسخ درست را پیدا کنید، تبریک می گویم، اما اگر نتیجه خوبی نگرفتید، بیشتر تمرین کنید، مشاهده همیشه قابل بهبود است!