۰ نفر

ماه تولد همسرتو بگو تا بگم چه وقتایی دروغ میگه

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۲
کد خبر: 646855
ماه تولد همسرتو بگو تا بگم چه وقتایی دروغ میگه

میزان دروغ‎‌گویی در اشخاص مختلف متفاوت است برخی‌ها خیلی دروغ می‌گویند برخی‌ها کم، خوب است بدانید اندازه دروغگو بودن‌تان هم به ماهی که در آن به دنیا آمده‌اید باز می‌گردد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، متاسفانه گاهی اوقات شرایط برای همه ما به گونه ای پیش می رود که مجبور می شویم دروغ بگوییم؛ حال این شرایط برای هرکدام از ما متفاوت است اما بعضی از افراد هستند که تحت هیچ شرایطی دوست ندارند دروغ بگویند و بعضی دیگر دقیقاً برعکس هستند و حتی برای چیز های بی اهمیت هم سعی می کنند دروغ بگویند. در این قسمت از نمناک قصد داریم طبق طالع بینی بگوییم که متولدین ماههای مختلف سال، چرا و در مورد چه موضوعی دروغ می گویند.

متاسفانه بعضی وقت‌ها وضعیت برای همه ما به نحوی جلو می‌رود که ناچاریم دروغ بگوییم؛ حال این وضعیت برای هریک از ما فرق می‌کند ولی برخی از اشخاص هستند که در هیچ وضعیتی نمی‌خواهند دروغ بگویند و برخی دیگر دقیقا وارونه هستند و حتی برای چیزهایی که مهم نیستند هم تلاش می کنند دروغ بگویند. در این بخش از اکسیژن می‌خواهیم طبق طالع‌بینی بگوییم که متولدین ماه‌های گوناگون سال، چرا و درباره چه موضوعی دروغ می‌گویند.

رتبه 1: بهمن ماهی‌ها

بهمن ماهی‌ها بیش از همه متولدین یازده ماه دیگر دروغ می‌گویند. دلیل آن هم فرق احساسی در آن‌ها با همدیگر است. بطور معمول اینگونه وانمود می‌کنند که صدمه ندیده‌اند ولی از درون بسیار صدمه می‌بینند. به دلیل اینکه همواره تظاهر می‌کنند خوب هستند، درنهایت در دروغگویی بالاترین نمره را می‌گیرند.

رتبه 2: فروردین ماهی‌ها

فروردین ماهی‌ها نمی‌خواهند که هرگز پیش بقیه افراد پایین دیده شوند. درنهایت چیزهای غیر واقعی هم می‌گویند تا دیگران اطمینان پیدا کنند حال‌شان خوب است. آنها درباره محرک‌ها یا دلیل‌هایی که پشت کارهای‌شان است، دروغ می‌گویند و بطور معمول چیزهای گوناگون را بصورت واقعی جلوه می‌دهند.

رتبه 3: تیر ماهی‌ها

تیر ماهی‌ها همواره دروغ می‌گویند که وابسته نیستند و به هیچکس احتیاجی ندارند ولی در حقیقت افرادی وابسته بحساب می‌آیند ولی تلاش می‌کنند وارونه آن را نشان دهند. اگر هم صدمه روحی و احساسی بخورند، وانمود می‌کنند که حالشان خوب است؛ درحالی که بسیار تحت فشارند.

رتبه 4: دی ماهی‌ها

دی ماهی‌ها زمانی که مدیریت کارها از دستشان برود، دروغ می‌گویند، یعنی نشان می‌دهند که آسیبی ندیده‌اند و چیزی به آنها صدمه نزده است. همواره دوست دارند تظاهر کنند که خیلی خوب مواظب خودشان هستند و همه مسائل را به بهترین شکلی که امکان دارد حل می‌کنند ولی بیشتر وقت‌ها اینطور نیست.

رتبه 5: خرداد ماهی‌ها

خرداد ماهی‌ها حتی اگر به چیزی علاقه نداشته باشند، از آن تمجید می‌کنند و این هم یکی از گونه‌های دروغگویی در این اشخاص بحساب می‌آید، چون دوست دارند با این شیوه از فرد مقابل اطمینان لازم را بدست آورند و با این کار احساس بهتری می‌یابند ولی این‌ها نوعی دروغگویی بحساب می‌آیند.

رتبه 6: مرداد ماهی‌ها

مرداد ماهی‌ها به خود اطمینان دارند. دارای مهارت‌های زیادی هستند و در کارهایی وارد می‌شوند که پیش از این تجربه‌ای در آن نداشته‌اند و شاید در این باره به شما دروغ بگویند و برای اینکه کاری را برای خودشان کنند، می‌گویند که در آن تجربه دارند و سر از کار در می‌آورند. بطور معمول در زمان حرف زدن درباره بقیه میان صحبت هایشان دروغ هم یافت می‌شود.

رتبه 7: مهر ماهی‌ها

مهر ماهی‌ها بیشتر از اینکه دروغگو باشند، فراموش‌کارند. منظور اینکه باید چند مرتبه نام خود را به آنها بگویید تا بیاموزند. وقتی به شما دروغ می‌گویند که قصد دارند جلوی جر و بحث و دعوا را بگیرند. وگرنه زیاد اهل دروغگویی نیستند.

رتبه 8: اسفند ماهی‌ها

اسفند ماهی‌ها علاقه دارند با دوستان‌شان وقت بسیاری را بگذرانند و زمانی دروغ می‌گویند که قصد دارند آنها را خوشحال نگه‌دارند. بطور معمول احتمالا تعریف و تمجید دروغین از بقیه می‌کنند وگرنه زیاد این کار را انجام نمی‌دهند و اشخاص دروغگویی نیستند.

رتبه 9: آذر ماهی‌ها

آذر ماهی‌ها به دلیل اینکه جو را تغییر دهند، داستان می‌گویند. امکان دارد در میان داستان‌شان در چیزهایی هم زیاده‌روی کرده و دروغ بگویند ولی کلا افراد دروغگویی نیستند. امکان دارد مسئولیت کار خود را بر عهده نگیرند چون حس خوبی ندارند ولی بطور معمول برای این کارشان علت و توجیه دروغین نمی‌آورند.

رتبه 10: شهریور ماهی‌ها

شهریور ماهی‌ها علاقه دارند که همواره نمونه‌ای برای دیگران باشند و تمام مردم درباره آنها حرف بزنند. وقت‌هایی دروغ می‌گویند که دوست ندارند شما را اندوهگین کنند. بطور مثال اگر نمی‌خواهند با شما حرف بزنند شاید به دروغ می‌گویند که زمانی که زنگ زدی، دستم بند بود وگرنه ترجیح می‌دهند که راستگو باشند.

رتبه 11: اردیبهشت ماهی‌ها

اردیبهشت ماهی‌ها اگر متوجه شوند که موضوعی احساسی به شما آسیب زده، دروغ می‌گویند تا حواس شما را از آن اتفاقی که افتاده پرت کنند و اندکی توجه شما را به سایر چیزها جلب کنند. از سوی دیگر بعضی وقت‌ها از حسادت می‌سوزند ولی به دروغ می‌گویند که هرگز حسادت نکرده‌اند ولی کلا افراد راستگویی هستند.

رتبه 12: آبان ماهی‌ها

آبان ماهی‌ها  حقیقت‌ها را بزرگ جلوه می‌دهند ولی دروغ از خودشان نمی‌سازند. راستگویی برای آنها بسیار مهم است و حتی دوست دارند بدترین خبرها را نیز تا حد امکان به راستی مطرح کنند و برای دل خوشی شما اصلا دروغ نمی‌گویند.