۰ نفر

راه و روش پسر دار شدن

۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۵۲
کد خبر: 646645
راه و روش پسر دار شدن

به طور خاص آرزوی یک پسر بچه را داریم ، خواه این دلیل شود که شما در حال حاضر یک یا چند دختر دارید یا حتی اگر همیشه خود را با یک پسر می دیدید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اما آیا واقعاً می توانید کاری انجام دهید که طبیعت در جهت درست حرکت کند. 

روش شتلز

روش شتلز که توسط یک پزشک آمریکایی به نام لندروم بی شتلز توسعه یافته است ، در کتاب چگونه جنسیت کودک خود را انتخاب کنیم نوشته شده است . این مطالعات اشتلز در مورد اسپرم ، موقعیت های جنسی ، زمان رابطه و سایر عواملی است که اعتقاد بر این است .

که تعیین می کند کدام اسپرم ، کدگذاری شده با کروموزوم X ماده یا کروموزوم مرد Y ، ابتدا به تخمک می رسد و منجر به تولد نوزاد می شود.

شتلز دریافت که نطفه مرد با طول عمر کوتاه تر کوچکتراست. آنچه او پیشنهاد می کند در اینجا است …

در روز تخمک گذاری یا درست بعد از آن رابطه جنسی برقرار کنید اما از زمان بین پریود و روزهای قبل از تخمک گذاری خودداری کنید.

با رابطه جنسی در موقعیتی که مرد از پشت وارد می شود ، اجازه دهید اسپرم تا حد ممکن به دهانه رحم نزدیک شود ، و عمیق ترین نفوذ را ایجاد کند. 

طبق گفته های شتلز ، زنان ابتدا تشویق به ارگاسم می شوند ، زیرا این امر باعث ایجاد یک محیط قلیایی تر می شود که به عقیده او اسپرم نر به سرعت با شنا به تخمک نزدیکرمیشود. 

برای افزایش تعداد اسپرم ، پدر نباید بین چهار تا پنج روز قبل از تخمک گذاری انزال کند زیرا این امر احتمال پسر شدن را افزایش می دهد. 

روش تضمینی برای پسر دار شدن : از نمودار جنسیتی چینی استفاده کنید

بر خلاف تست بارداری، اولین ادرار صبحگاهی نباید برای این تست استفاده شود. برای دستیابی به بهترین نتایج، باید هر روز در یک ساعت معین آزمایش انجام شود. هم چنین توصیه می‌شود میزان مصرف مایعات خود را از یک ساعت قبل از آزمایش کاهش دهید.

– در یک کاسه یا ظرف تمیز و خشک ادرار کنید.

– نوار تست را بردارید.

– نوار تست را در حالت عمودی نگه دارید (جهت فلش‌ها به سمت پایین). نوار را به میزان ۱ سانتی متر داخل کاسه ادرار کنید و حداقل ۵ ثانیه نگه دارید. طولانی‌تر شدن زمان غوطه ور شدن موجب نادرستی نتایج نمی‌شود.

– نوار را بیشتر از خط نشان در نمونه ادرار قرار ندهید.

– نوار تست را دربیاورید و روی سطح تخت قرار دهید.

– ۵-۱۰ دقیقه صبر کنید، سپس نتایج را بخوانید.

روش تضمینی برای پسر دار شدن :نپوشیدن لباس زیر

ممکن است شنیده باشید که پوشیدن لباس زیر می‌تواند تولید اسپرم توسط مردان را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین این موضوع چیزی است که نباید با آن شوخی کنید، مخصوصا اگر همسر شما مشکلات باروری داشته باشد. لباس‌های زیر تنگ باعث بالا رفتن دمای بیضه و کاهش تعداد اسپرم‌ها می‌شوند.

لباس‌های زیر بوکسوری برای پسردار شدن بهترین گزینه هستند. لباس‌های زیر تنگ‌تر به نظر برای زنده ماندن اسپرم‌های ماده که در شرایط سخت‌تر زنده می‌مانند مناسب است.

رژیم غذایی برای پسر دار شدن

غذاهای لبنی مانند شیر ، پنیر و ماست و همچنین غذاهای پرادویه را رها کنید. در عوض ، غذای غنی از پتاسیم مانند موز ، سیب زمینی و اسفناج را انتخاب کنید و مقدار زیادی ماهی و میوه تازه بخورید. مادرانی که رژیم غذایی با کالری بیشتری مصرف می کنند به احتمال زیاد پسر می شوند.

به عقیده ی پزشکان مصرف کلسیم برای کسانی که فرزند پسر می خواند بایستی کاهش و مصرف مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم افزایش یابد. مادرانی که نوزاد پسر به دنیا آوردند، در هنگام بارداری و پیش از آن از مواد غذایی حاوی پتاسیم، ویتامین های C ،E و B12 استفاده کرده اند.

برای شروع رژیم پسردار شدن باید:

برای شروع رژیم، حداقل دو پریود ماهانه قبل از تاریخ پیش بینی شده برای بارداری، مورد نیاز است یعنی حداقل 2 ماه قبل از بارداری و رژیم باید تا زمانی که بارداری با انجام تست های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص می شود، ادامه داشته باشد.

 در رابطه با تغذیه و خوراکی هایی که موجب پسرشدن بچه می شوند پاسخ را به دو بخش طب سنتی و خوراکی های طبیعی تقسیم کرده ایم که با معرفی میوه های مفید برای تعیین جنسیت جنین پسر آغاز می کنیم.

غذاهای شیرین و بدون کافئین همچون عسل، نبات و آبنبات به افزایش تحرک اسپرم کمک کرده و احتمال پسردار شدن را بالا می برد.

سعی کنید غذاهایتان را خوش نمک بخورید چرا که مصرف این دسته از غذاها با افزایش پتاسیم موجب تشدید شانس پسردار شدن می شود.

برای پسردار شدن بهتر است از گوشت قرمز استفاده کنید و تا زمان تعیین جنسیت نوزاد گوشت سفید را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

در ماه اول بارداری چه بخوریم تا جنین پسر شود

برای پسردار شدن وعده ی صبحانه را حتما میل کنید.

بر اساس مطالعه ای که به صورت مشترک توسط دانشگاه آکسفورد و اکستر در انگلستان انجام شد، مشخص گردید در مادران بارداری که رژیم غذایی پر کالری دارند و به صورت مداوم وعده صبحانه را مصرف می کنند، احتمال پسردار شدن بیشتر است.

به گفته ی پزشکان یک برنامه غذایی با کلوگز بالا شانس پسردار شدن را در زنان افزایش می دهد.

 گندم یکی از مواد مغذی است که با پایین آوردن ph دستگاه تناسلی زن درصد پسردار شدن را افزایش می دهد.

 اگر طبع تان سرد است و قصد دارید پسردار شوید باید با مصرف این خوراکی ها توصیه می شوند:

انواع مربای زردک، زنجبیل، ترنجبین و نارگیل، غذاهایی همچون حلیم با گوشت بزغاله، قلیه با ادویه های گرم همچون دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و ، قلیه کدو و شلغم و شربت سیب، عصاره گوشت، خوراک نخود و پیاز و سیر، زرده تخم مرغ عسلی.

انتخاب جنسیت ازمایشگاهی

 تشخیص ژنتیکی پیش از لانه گزینی (PGD) معمولاً فقط برای زنانی که سقط جنین را تجربه کرده اند ، برای باردار شدن از طریق IVF تلاش کرده اند یا بیش از 35 سال دارند ، استفاده می شود زیرا درمان به انتخاب جنین های سالم کمک می کند. با این حال ، PGD همچنین می تواند جنسیت جنین ها را تعیین کند. 

در حالی که انتخاب جنسیت در انگلستان غیرقانونی است ، در ایالات متحده قانونی است. خواننده جان لجند و همسرش کریسی تیگان از PGD برای دخترشان لونا استفاده کردند. 

تشخیص ژنتیکی قبل از لانه گزینی (PGD) : این روش برای کمک به شناسایی مارکرهای اختلالات جدی ژنتیکی ایجاد شده است. با این حال ، برای تعیین جنسیت نیز محبوب شده است. این فرایند که همراه با لقاح آزمایشگاهی انجام می شود ، شامل معاینه پزشکان از هر جنین لقاح یافته و نگهداری فقط جنین هایی از جنس مورد نظر برای کاشت است. 

اگرچه تصور می شود حدود 95 درصد دقیق باشد ، اما بحث برانگیز است. به علاوه ، این بسیار پرهزینه است و نیاز به IVF دارد. اگر دلیل پزشکی قانونی برای انتخاب جنسیت (که ممکن است شامل اختلالات ژنتیکی مرتبط با جنس باشد) وجود نداشته باشد ، بسیاری از مراکز باروری تمام تلاش خود را می کنند تا والدین امیدوار را به سمت دیگری سوق دهند.

تغذیه ماه اول بارداری برای پسر شدن

میوه ها و سبزیجات

آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها و سبزیجات (مانند قره قاط و سبزیجات) ممکن است به محافظت از اسپرم در برابر آسیب سلولی کمک کرده و آنها را قوی و سریع نگه دارد – دقیقاً همان چیزی که آنها برای عبور از طریق لوله های رحمی و لقاح تخمک به آنها نیاز دارند. در همین حال ، ویتامین های E و C ممکن است تعداد و حرکت اسپرم را کمی افزایش دهند.

صدف خوراکی

یک دلیل وجود دارد که صدف ها را به عنوان داروهای تب بر شناخته می کنند. آنها بیش از هر ماده غذایی حاوی روی در هر وعده هستند و غذاهای سرشار از روی با افزایش حجم اسپرم و تحرک اسپرم می توانند به باروری مردان کمک کنند.

آجیل

برخی از تحقیقات انجام شده توسط صنعت آجیل نشان داده است که آجیل ممکن است به بهبود کیفیت و عملکرد اسپرم کمک کند. به ویژه گردو ممکن است به افزایش کیفیت اسپرم کمک کند. به این دلیل که گردو مملو از آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب امگا 3 است.

دانه

دانه های کدو تنبل حاوی دوز سنگینی روی و اسیدهای چرب امگا 3 هستند که هر دو ممکن است به بهبود کیفیت اسپرم کمک کنند.

به دنبال روش های دیگری برای تأمین امگا 3 هستید؟ بذر کتان ، دانه های چیا یا دانه های آفتابگردان ، که حاوی ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان ها هستند که ممکن است به بهبود مقدار و حرکت اسپرم کمک کند ، امتحان کنید.

آب انار

یکی دیگر از بازیکنان قدرتمند در محافل آنتی اکسیدانی ، انار است. برخی مطالعات حیوانی نشان داده است که آب انار باعث افزایش کیفیت اسپرم می شود ، اگرچه هنوز اثبات نشده است که تأثیر مشابهی در افراد دارد.