۰ نفر

بهترین خواهر برادرها متولدین کدوم ماه هستن؟

۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷
کد خبر: 646204
بهترین خواهر برادرها متولدین کدوم ماه هستن؟

علائم مختلف خورشید نیازها و سبک های رفتاری متفاوتی دارند و این علائم تعیین می کند که آیا آنها به خوبی به یکدیگر ارتباط دارند یا جرقه هایی بین آنها ایجاد می کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رابطه می تواند بینشی راجع به سازگاری فرزندان شما با یکدیگر ایجاد کند.

سازگاری کودکان خود را بررسی کنید

هر نشانه صفات منحصر به فرد خود را دارد. در اینجا نحوه اعمال این ویژگی های اساسی در رابطه خواهر و برادر وجود دارد.

برج حمل، (فروردین): کودک برج حمل شما یک گلوله آتشین است. خلق و خوی او متولد مرزها است اما گرم است اما سریع می سوزد. او که یک رهبر متولد شده است ، خواهران و برادران خود را به انجام کارهایی تحریک خواهد کرد که ترجیح نمی دهند به تنهایی انجام دهند. او از نظارت بهره مند می شود.

ثور، (اردیبهشت): کودک ثور شما از بازی در فضای باز یا ساختن وسایل با دستش بیشتر خوشحال است. او از بودن در کنار بچه های دیگر لذت می برد اما واقعاً به آنها نیازی ندارد. او تمایل دارد که چیزهای خود را تملک کند. او لجباز است و دوست ندارد به اشتراک بگذارد.

جوزا، (خرداد) جوزا شما در اطراف خواهر و برادرهای خود صحبت می کند و همیشه دلیلی برای این که این تقصیر او نبوده است ، ارائه خواهد شد. او بی گناه به نظر می رسد ، اما احتمالاً از ابتدا ایده او بوده است! او را به فکر و داستان مشغول کنید زیرا او عاشق خواندن و صحبت است.

سرطان، (تیر): سرطان شما گاهی خجالتی است. حالات او چرخه ای است. به او پناهگاهی بدهید که هیچ کس دیگری نتواند به آن ورود کند. هنگامی که به خواهر و برادرش حسادت نمی کند ممکن است سعی کند مادر شود. احساسات او عمیق است و باید احساس کند.

اسد، (مرداد): شیر شما می خواهد پادشاه قلعه شود و سخت است که مانند او با او رفتار نکنید - او بسیار پویا و سرگرم کننده است. او بر خواهر و برادرهای خود تسلط خواهد یافت. او باید مرزها و راهی برای بیان استعدادهای خلاق خود داشته باشد.

سنبله، (شهریور): کودک باکره شما دوست دارد مفید باشد. او به روال و نوعی نظم نیاز دارد. او سعی می کند خواهر و برادرهایش را رعایت کند و وقتی امور از کنترل خارج می شوند شدیداً مضطرب می شوند. باهوش و توانا ، به منطق پاسخ می دهد.

ترازو، (مهر) : کودک ترازو شما یک قهرمان برای حقیقت و انصاف است. اگر کودک کوچکتر مورد آزار و اذیت قرار گیرد ، اولین کسی است که به دفاع از او می آید. برای او آسان نیست که هرچند برای خودش بایستد. در یک مشاجره یا دعوا ، او خواهد بود که عقب نشینی می کند.

عقرب، (آبان) : کودک عقرب شما عمیق ، مجذوب احساسات و موقعیت های شدید است. این کودک احساسات دیگران را حس می کند و از عدم صداقت متنفر است. او که تنهاست ، از پویایی خانواده آگاه است و می تواند مشاهداتی دقیق و سریع را انجام دهد.

قوس، (آذر) : کودک قوس شما به یک خطا اعتماد به نفس دارد. او اشتیاق به آزادی برای کشف دارد. مرزها را تعیین کنید اما به او جا دهید تا خودش باشد. دوستانه و شوخ طبع ، با همه کنار می آید و در مرکز هر بازی پیدا می شود.

برج جدی، (دی) : کودک برج جدی شما پیر و مسئول همه چیز احساس می کند. او با احساس وظیفه ریشه دار ، سریع می تواند تقصیر تقصیر هر چیزی را به گردن خود بیندازد. او که از شوخ طبعی و شوخ طبعی خود محافظت می کند ، سعی می کند کل خانواده را نظم دهد.

دلو، (بهمن) : کودک دلو شما به یک درامر متفاوت منتقل می شود. او که عمدتا در ذهن درخشان خود زندگی می کند، ترجیح می دهد وقت خود را صرف بازی های ویدیویی یا اختراع دنیای جدید کند تا با خواهر و برادرش. وقتی او با آنها وقت می گذراند ، از آنجا که بازیکن تیم متولد شده است ، با آنها کنار می آید.

ماهی، (اسفند): کودک ماهیان شما رویایی است. دوستان خیالی او به اندازه خواهر و برادرهایش که ممکن است او را عجیب بدانند ، برای او واقعی هستند. او که یک روح حساس و حساس است ، در مرگ یک حشره گریه خواهد کرد. او عاشق بازی های تخیل و خیال است.

ماه نیز بسیار مهم است

افراد همزمان با رشد ، به علائم خورشید تبدیل می شوند و کودکان خردسال حتی بیش از خورشید (هوشیاری) خود تمایل دارند که از قمرها (احساسات) خود ناشی شوند. برای داشتن تصویری کاملاً کامل از ماهیت و نیازهای هر کودک ، حتماً آنها را بررسی کنید نشانه های ماه همچنین.

کاوش در روابط خواهران و برادران

در حالی که همیشه مواقعی پیش می آید که فرزندانتان با یکدیگر کنار می آیند و دیگران وقتی که به نظر می رسد دائماً با هم دعوا می کنند ، فرو رفتن در نشانه های خورشید و ماه می تواند به شما در توضیح دلیل رابطه آنها با یکدیگر کمک کند. از دانش خود در مورد سازگاری و تفاوت آنها استفاده کنید تا توجه شخصی مورد نیاز فرزندان را به خود جلب کنید.