۰ نفر

مهمترین رازهای شیک پوشی که هیچکس نمیداند

۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴
کد خبر: 644226
مهمترین رازهای شیک پوشی که هیچکس نمیداند

14 نکته مهم برای اینکه شیک پوش باشید : تقریبا همه دوست دارند خوشتیپ و تمیز باشند و این مسئله مربوط به خانم ها نیست. چیزی که مهم است خانم ها و آقایان برای خوب نشان دادن باید نکات مختلفی را دنبال کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، خوش تیپ بودن خیلی سخت نیست ، فقط باید اصول آن را یاد بگیرید. برای اینکه زیبا به نظر برسید ، نباید از کوچکترین جزئیات در ظاهر خود غافل بشوید و همیشه باید مرتب باشید. در این مقاله میخواهیم نکات و ترفندهایی که به شیک پوش بودن خانم ها کمک می کند را برای شما بازگو کنیم. ما در بخش های قبلی درباره ترفند های شیک پوشی برای خانم ها صحبت کردیم اما در اینجا بصورت کلی به موضوع خواهیم پرداخت.اگر می خواهید از رازهای خانم های شیک پوش بدانید ، این مقاله را از دست ندهید.

برای شیک پوشی باید نکاتی را در نظر بگیرید به یاد داشته باشید که هر چیزی را که با هم ست کنید دلیل بر این نمیشود که شما خوشتیپ هستید توجه به این موضوع که همخوانی لباس های شما باید نزدیک به هم دیگر باشد بسیار مهم است اما قضیه به اینجا ختم نمیشود.معمولا برای یک استایل شیک و تمیز نیاز به یکسری مهارت و سلیقه دارید ما در این مقاله سعی کردیم مهمترین نکات را برای شما در نظر بگیریم .پس با ما همراه باشید.

1. ابروها و صورت‌ خود را اصلاح کنید:

لایه برداری موهای صورت یکی از مهمترین وظایف یک خانم شیک پوش است. اگر موهای زائد خود را مرتب کوتاه نکنید ، برای دیگران مانند یک زن نامرتب به نظر می رسید. حتی اگر نمی خواهید آرایش کنید ، حتماً همیشه ابروها و صورت خود را مرتب کنید.

2. تمیز و مرتب باشید:

رعایت بهداشت و پاکیزگی یکی از اساسی ترین و مهمترین رازهای مد زنان است. اگر تمیز و مرتب نباشید ، حتی اگر لباس های مارک دار بپوشید ، هنوز ظاهر آراسته ای ندارید. پس همیشه تمیز باشید. هر زمان که عرق کردید ، دوش بگیرید ، از دئودورانت (ضد عرق) استفاده کنید ، موهای خود را یک روز در میان بشویید (اگر موهایتان هر روز چرب است) و حداقل دو بار در روز (صبح و شب) مسواک بزنید.

3. خوش‌بو و خوش عطرباشید:

یکی دیگر از اصول مهم در زیبایی زنان ، خوش بو بودن است. اگر می خواهید دیگران تصویر خاصی از شما در ذهن خود داشته باشند ، باید بوی خوبی داشته باشید. از رایحه ملایم استفاده کنید. بهترین عطر برای خانم های شم پوش گل یاس ، گل رز و عنبر است.

4. همیشه سعی کنید مرتب لباس بپوشید:

نکته دیگری که در مد زنان نقش زیادی دارد ، مرتب بودن است. پس قبل از بیرون رفتن ، موهای خود را شانه کرده و اگر مایل بودید موهای خود را ببافید تا زیر روسری بهم ریخته نشود. همیشه ناخن های خود را تمیز و متعادل نگه دارید. از اصلاح موهای زائد بدن خود غافل نشوید.

5. به طرز ایستادن، نشستن و راه رفتن‌تان دقت کنید:

ایستادن و نشستن صحیح، یکی از ویژگی‌های خانم‌های خوش‌تیپ است. اگر می‌خواهید لاغرتر و خوش‌اندام‌تر به نظر بیایید، باید صاف بایستید و هیچوقت قوز نکنید. راه رفتن شما تاثیر زیادی بر خوش‌پوش به نظر آمدن شما دارد. شل و کج راه رفتن، باعث می‌شود دیگران دیدگاه بدی نسبت به شما پیدا کنند. همیشه صاف بایستید و با قدم‌های محکم راه بروید.

6.آرایش بیش از حد نداشته باشید:

یک زن خوش لباس با آرایش زیاد زیبایی طبیعی صورت خود را از بین نمی برد و همیشه به همان اندازه آرایش می کند. بنابراین اگر می خواهید مانند یک خانم جذاب آرایش کنید ، ابتدا از صاف کننده یا کرم پودر برای صاف شدن پوست خود استفاده کنید. از مقدار کمی خط چشم و ریمل استفاده کنید. سایه چشم و رژ لب شما باید رنگ های روشن مانند خاکستری یا قهوه ای نیز داشته باشد. اما بعضی اوقات ، مثلاً وقتی به یک مهمانی شبانه دعوت شدید ، می توانید از رژ لب های جسورانه تری مثل قرمز استفاده کنید.

7.موهایتان را صاف کنید:

شیک‌پوشی خانم‌ها در گرو داشتن موهای صاف و زیبا است. اگر می‌خواهید مثل آدری هپبورن و نیکول کیدمن زیبا و خوش‌تیپ به نظر بیایید، مدل مویی را انتخاب کنید که بتواند موهای ابریشمی شما را به بهترین نحو نشان دهد و ویژگی‌ها و استایل لباس پوشیدن‌تان را به نمایش بگذارد.

8.ناخن هایی تمیز و مرتب داشته باشید:

سعی کنید ناخن‌هایتان را همیشه مرتب نگه دارید و آن‌ها را مانیکور کنید. ناخن‌هایتان را لاک بزنید و برای لاک زدن از همه‌ی رنگ‌ها، حتی رنگ مشکی هم استفاده کنید. با توجه به لباسی که پوشیدید، رنگ لاک‌تان را انتخاب کنید.

9. کفش‌تان تمیز باشد:

کفش‌ها بخش مهمی از تیپ و استایل شما هستند، چون معمولا اولین چیزی که دیگران در ملاقات با شما به آن توجه می‌کنند، کفش‌ها هستند. پس کفش‌های خوب و مناسبی را انتخاب کنید و همیشه سعی کنید کفش‌هایتان تمیز و براق باشند.

10. در استفاده از اکسسوری زیاده روی نکنید:

همیشه سعی کنید دست‌کم از یک اکسسوری، مثل گردنبند، گوشواره یا انگشتر استفاده کنید. استفاده از یک گردنبند بلند در شیک‌پوشی خانم‌ها نقش به سزایی دارد. اما استفاده‌ی بیش از حد از اکسسوری‌ها تیپ شما را خراب می‌کند و باعث شلوغ جلوه دادن ظاهرتان می‌شود. از اکسسوری‌ها به اندازه‌ استفاده کنید و در این کار اعتدال را رعایت کنید.

11.خانم های خوش پوش را ملکه ذهن خود قرار دهید:

خانم‌های خوش‌پوش را که استایل‌شان مورد علاقه‌ی شما است، پیدا کنید و از آن‌ها الهام بگیرید. به طور مثال می‌توانید در اینستاگرام جست‌وجو کنید و خانم‌های خوش‌تیپ را پیدا کنید. علت خوش‌تیپی آن‌ها را بررسی کنید و سعی کنید از روش‌هایی که آن‌ها به کار می‌گیرند استفاده کنید تا شما هم مثل آن‌ها خوش‌تیپ و خوش‌پوش شوید‌.

12.موقعیت لباس پوشیدن را در هر کجا رعایت کنید:

اگر می‌خواهید یک خانم خوش‌پوش و آراسته باشید، لباس‌تان را با توجه به موقعیت‌ها انتخاب کنید. در مهمانی‌های رسمی لباس‌های رسمی و در مهمانی‌های دوستانه، تیپ غیر رسمی بزنید. شاید این موضوع خیلی ساده و کم‌اهمیت به نظر بیاید، اما نقش مهمی در خوش‌تیپ شدن شما دارد.

13. با توجه به فرم بدن‌تان لباس بپوشید:

شما مجبور نیستید هر چیزی که مد شد را بپوشید. قبل از انتخاب لباس، ابتدا باید فرم اندام‌تان را در نظر بگیرید. اگر مثلا مانتوی بلند مد شده است و می‌دانید که این سبک مانتو به شما نمی‌آید، دور آن را خط بکشید و بیخیال آن شوید. مانتویی را انتخاب کنید که به فرم اندام‌تان بیشتر می‌آید.

۱۴. رنگ‌های جدید و متنوع را امتحان کنید:

بسیاری از افراد همیشه فقط از رنگ های خاصی مانند رنگ های تیره و خاص در لباس استفاده می کنند. با استفاده از رنگ های جدید در نوع و سبک خود تنوع ایجاد کنید و با رنگ های شاد آشتی کنید. ممکن است ترندهای جدید را دوست داشته باشید ، پس از امتحان آنها را از دست ندهید. اگر می خواهید مشکی بپوشید ، از سر تا پا مشکی نپوشید و جزئیات را با رنگ های سفید یا طلایی اضافه کنید تا زیبایی نوع خود را دو چندان کرده و زیباتر به نظر برسید.

نکته آخر:

در این مقاله به رازها و ترفندهایی اشاره کردیم که به شیک پوش بودن خانم ها کمک می کند. از جمله مواردی که خانم های خوش پوش باید به آن توجه کنند ، می توان به انتخاب رنگ لباس با توجه به فرم بدن ، توجه به ناخن ، آراستگی و تمیزی ، اصلاح ابرو و صورت و. از ترفندهای ذکر شده در این مقاله استفاده کنید و دیگران را با ظاهرتان متعجب کنید و برای اطرافیانتان الهام بخش باشید.