۰ نفر

بهترین مدیران دنیا، متولد چه ماهی هستند؟

۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبر: 643297
بهترین مدیران دنیا، متولد چه ماهی هستند؟

یک مدیر یا رییس نقش بسیار مهمی را ایفا می کند چراکه همه افراد بخش بزرگی از روز را در محل کار گذرانده و شغل افراد بخشی از هویت هرکس به شمار می رود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در محیط کار یک مدیر خوب باید محکم، منظم، صمیمی و با درک باشد؛ اما همه این ویژگی ها را ندارند. در واقع برخی افراد بدون هیچ تلاش خاصی همه این ویژگی ها را دارند اما برخی دیگر با وجود تلاش های بسیار نمی توانند به این خوبی باشند.

همه ما افرادی را دیده ایم که به راحتی می توانند دیگران را رهبری کنند به شکلی که انگار رئیس به دنیا آمده اند. حال ما قصد داریم به شما بگوییم که متولدین چه ماه هایی بهترین رئیس ها را می سازند.

1. مرداد:

متولدین مرداد را می توان بهترین رئسا و رهبر ها دانست. برخلاف دیگران که با زور رهبری می کنند آنها این کار را با رضایت همه اعضای تیم انجام داده و تقریبا تمام کارمندان و اعضای تیم آنها را دوست دارند.

2. فروردین:

فروردین ماهی ها را می توان سخت کوش ترین مدیران دانست. آنها اهمیت چندانی به این نمی دهند که دیگران دوستشان داشته باشند، آنها به هدف کاری که انجام می دهند و درست بودن آن می اندیشند.

3. آذر:

مدیران و رهبران آذر ماهی را می توان با روحیه ترین دانست. آنها همیشه روحیه خوبی دارند و خوش بین هستند، دیگران به راحتی حرفشان را گوش می کنند و به جمع انگیزه بسیار زیادی می دهند.

4. آبان:

متولدین آبان ماه از اقتداری ذاتی برخوردار هستند که مانند یک عروسک گردان پر قدرت دیگران را کنترل می کنند. اما این بدان معنا نیست که آنها دست به کار های ناشایستی برای رسیدن به هدف می زنند، در واقع آنها بسیار اخلاق مدار و در عین حال محکم هستند.

5. دی:

دی ماهی ها به عنوان مدیرانی غیر قابل انعطاف و سخت گیر شناخته می شوند. آنها اجازه نمی دهند که خطایی در کار ایجاد شود و زمانی که نیاز باشد حاضرند خودشان آستین بالا زده و هرکاری را که نیاز باشد انجام دهند.