۰ نفر

رفتار آقایان وقتی زن و همسرشان را دوست ندارند چگونه است؟

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۸
کد خبر: 639720
رفتار آقایان وقتی زن و همسرشان را دوست ندارند چگونه است؟

عشق یکی از بهترین تجربه هایی است که هر انسانی می تواند در زندگی اش داشته باشد . آرزوی همه ماست که شخص مقابلمان نیز احساسی مشابه ما داشته باشد . اما متاسفانه، همیشه این طور نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مردی که دوستتان دارد، برای خوشحالی شما هرکاری می کند . اما زمانی که او دیگر به شما علاقه ای نداشته باشد، از حمایت و خوشحال کردن شما دست می کشد . علاقه ای به بودن در کنار شما ندارد و با رفتارش سردی را نشان می دهد . در این مقاله به بررسی نشانه های مردی که دوستمان ندارد ؛ می پردازیم. بسیاری از این موارد پنهان هستند و شما باید از رفتار او تشخیص دهید که دیگر به شما علاقه ای ندارد.

نشانه های مردی که دوستمان ندارد :

آیا احساس می کنید رابطه شما رو به وخامت است و باید به دنبال علائمی باشید که او شما را دوست ندارد ؟ مردان هرگز به شما نخواهند گفت که شما را دوست ندارند ، به خصوص اگر هنوز احساسات کمی را نسبت به شما داشته باشند . علائم هشداری وجود دارد که ممکن است به شما هشدار دهد که ممکن است او شما را ترک کند یا دیگر به شما علاقه ای ندارد .  بیشتر آن ها زبان بدن هستند . ما به راحتی می توانیم از طریق دیدن نحوه عملکرد آن ها متوجه نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، شویم .

۳۵ نشانه که مردی دوستمان ندارد :

۱. او شما را نادیده می گیرد

هنگامی که از نادیده گرفتن به عنوان یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، صحبت می کنیم ، به این معناست که شما دیگر وجود ندارید ، او کاملاً زندگی جداگانه خود را آغاز می کند . وقتی اطراف هستید ، او عجیب می شود و وانمود می کند که تنها است .

۲. مردی که دوستتان ندارد ، ارتباط را کاهش می دهد

یکی از بزرگترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، فقدان ارتباط است . این نکته بسیار جدی تر و در سطح عمیق تری نسبت به نادیده گرفتن شما است . او ارتباط را کاهش می دهد . خواه این ارتباط بدنی باشد ، کلامی یا فقط ارتباط چشمی . او همه این نوع ارتباط را از بین خواهد برد .

۳. او در زندگی شما دخیل نیست

شاید قبلاً کارهای مشترکی را انجام می دادید ، اما دیگر نه ! او ناگهان از همه چیزهایی که مورد علاقه شماست ، دست می کشد .  از سرگرمی های شما متنفر می شود و فکر می کند آن ها بیهوده هستند . اگر او به علایق شما احترام نمی گذارد ، این بدان معناست که فکر می کند شما در زندگی او بی ربط هستید  . این مرد دیگر دوستتان ندارد .

۴. مردی که دوستتان ندارد ، بی ادبانه رفتار می کند

بی ادب شدن می تواند یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، باشد . او در فضای خصوصی و عمومی خشن است . او با استفاده از سخنان و رفتار بی ادبانه خود به شما اطلاع می دهد که می خواهد از ارتباط با شما ، بیرون بیاید .

۵. او شما را تحقیر می کند

آیا احساس می کنید که او همیشه راهی برای پایین آوردن شما پیدا می کند ؟ حتی وقتی در کنار دوستان یا خانواده هستید ، او سعی می کند شما را تحقیر کند ؟ بیشتر افراد به دلیل انکار کردن ، این رفتار را نادیده می گیرند . اما اگر مردی شروع که تحقیر شما کرد ، نه تنها او یکی از آسیب زا ترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، را دارد ، بلکه شما باید هر چه سریع تر این مرد را ترک کنید .

۶. مردی که دوستتان ندارد ، مشکوک رفتار می کند

آیا تلفنش زنگ می خورد و جلوی شما جواب نمی دهد ؟  یا کسی با او تماس می گیرد و او برای پاسخگویی به اتاقی دیگر می رود ؟ باور کنید ، این نشانه بزرگی است که او دیگر شما را دوست ندارد . وقتی یک رابطه شروع می شود ، دو طرف باید برخی از اتفاقات را با یکدیگر در میان بگذارند . مردی که دوستتان دارد ، دلیلی برای پنهان کاری نمی بیند . 

۷. او به شما دروغ می گوید

در مورد دروغ گفتن نیازی به نوشتن چیزی نیست . اگر او چیزهایی را از شما پنهان کرد ، به شما یا رابطه شما احترام نمی گذارد . او نمی خواهد دیگر با شما وقت بگذارد ، بنابراین هر وقت به او زنگ می زنید ، بهانه می گیرد و برای نبودن در کنار شما ، دروغ می گوید . همه این بی توجهی ها و بهانه تراشی ها از نشانه های مردی که دوستتان ندارد ، هستند .

۸.  تلفن خود را پنهان می کند

هنگامی که او در حال کار کردن با گوشی یا فرستادن یک پیام باشد و شما کنار او بنشینید ، صفحه تلفن خود را به جهت دیگری می گیرد تا شما چیزی نبینید ؟ این قطعاً می تواند یک هشدار خیانت باشد . حتی اگر خیانتی در کار نیست ، شما می توانید با این کار ، نشانه های مردی که دوستمان ندارد را متوجه شوید .

۹. به راحتی عصبانی می شود

عصبانیت یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است . او از کوچکترین چیزها عصبانی می شود . سطح تحمل او هر روز کمتر می شود . آن چه در گذشته یک رابطه عالی بود ، کم کم به یک فیلم ترسناک تبدیل می شود .  او بدون هیچ دلیل درستی بر سر شما فریاد می زند . به عبارت دیگر ، معنای پنهان فریاد های او این است که دیگر دوستتان ندارد و می خواهد از رابطه خارج شود .

۱۰. مردی که عاشقتان نیست ، به شما «دوستت دارم» نمی گوید

این که فکر کنید مرد ها عملگرا هستند و نیازی به گفتن دوستت دارم نیست ، یا با گذشت زمان دیگر ارتباط محبت آمیز کلامی لزومی ندارد ، کاملا اشتباه است . به خصوص اگر مرد شما در ابتدای رابطه به شما محبت کلامی می کرده و حالا این طور نیست ، می توانیم بگوییم این یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است . خودتان را قانع نکنید . قطع شدن جملات عاشقانه ، به هیچ عنوان طبیعی نیست .

۱۱. او شما را خوشحال نمی کند

مردی که دوستتان ندارد ،  دست از کارهایی که شما دوست دارید و باعث می شود احساس خاصی داشته باشید ، می کشد . او هیچ تلاشی برای خوشحال کردن شما نخواهد کرد . این نشانه ها را جدی بگیرید . یک رابطه عاشقانه بر پایه ی همین نشانه ها بنا می شود .

۱۲. مردی که دوستت ندارد ،  شما را با زنان دیگر مقایسه می کند

او شما را با هر زنی که در خیابان می بیند ، مقایسه می کند و می گوید شما باید بیشتر شبیه او باشید . باید مانند او لباس بپوشید یا مدل موهای خود را به چیز دیگری تغییر دهید . او همچنین شما را با شخصیت سابق خودتان مقایسه می کند و این مورد از نشانه های مردی که دوستتان ندارد ، بیشترین صدمه را به زندگی و شخصیت شما وارد می کند .

۱۳. او هرگز عذرخواهی نمی کند

حتی اگر او اشتباه کند ، هرگز از شما عذرخواهی نخواهد کرد . این یک نشانه واضح است که او به شما احترام نمی گذارد . زیرا اهمیتی نمی دهد که احساسات شما صدمه دیده یا نه ، و این منجر به نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، می شود .

۱۴. شما اولویت او نیستید

مردی که دوستتان ندارد ، شما را در انتهای لیست اولویت های خود قرار می دهد . حتی اگر او مجبور باشد بین چیزی که دوست دارد و شما انتخاب کند ، او شما را انتخاب نخواهد کرد . این بدان معنی است که او شما را دوست ندارد ، زیرا مردی که شما را دوست دارد همیشه شما را در اولویت قرار می دهد .  اگر به کمک او احتیاج داشتید ، آن مرد همه چیز را بلافاصله رها می کند تا بیاید و به شما کمک کند . در اصل ، از نشانه های مردی که دوستمان دارد ، می توان اشاره کرد که او بهترین دوست ما است و بهترین دوستان با یکدیگر با اولویت رفتار می کنند .

۱۵. او در مورد آینده صحبت نمی کند

طفره رفتن از آینده ، یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد است . او هرگز در مورد آینده مشترک با شما صحبت نمی کند ، که اساساً بدان معنی است که او شما را در آینده نمی خواهد .

۱۶. هر کاری که می کنید ، او را آزار می دهد

وقتی عاشق کسی هستید ، هر کاری را که آن شخص انجام می دهد ، برایتان بامزه و زیبا است . از طرف دیگر ، وقتی نمی توانید کسی را تحمل کنید ، کوچکترین کار او برایتان آزاردهنده ترین اتفاق می شود . و این دقیقاً از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است . وقتی او از شما و رابطه تان خسته شده است ، تمام رفتارهای شما محرک او برای عصبانیت و دلخوری هستند .  

۱۷. مردی که دیگر دوستمان ندارد، از رابطه جنسی اجتناب می کند

بله ، بسیاری از مردان به محض از دست دادن احساسات ، از صمیمیت خودداری می کنند . بنابراین اگر مرد شما تقریباً هرگز رابطه جنسی را آغاز نمی کند یا ناگهان تلاش خود را در اتاق خواب متوقف کرده است ، این یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، خواهد بود .

این عدم صمیمیت جسمی که در مورد آن صحبت می کنیم ، فقط شامل زندگی جنسی شما نمی شود .  واقعیت این است که او دیگر شما را در آغوش نمی گیرد ، نمی بوسد ، دستتان را نمی گیرد و …   

۱۸. او دیگر با شما تماس نمی گیرد

رفتار او به طور کلی تغییر کرده است . او بسیار سردتر و بسیار دورتر شده است . اگر از او تماسی دریافت نمی کنید که دلش برای شما تنگ شده است ، به راحتی می توان گفت که او دیگر به شما علاقه ندارد .

۱۹. کسی که دوستت ندارد ، بیش از حد معمول فضای شخصی می خواهد

این نشانه کمی پیچیده است . هر رابطه فقط زمانی می تواند به درستی عمل کند که هر دو طرف به فضای شخصی یکدیگر احترام بگذارند . بعضی اوقات ، فرد به مدتی نیاز دارد که به تنهایی بتواند افکار خود را جمع کند و فقط با خود باشد . اما اگر این نیاز توجیه شده ، بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرد ، این یک نشانه قرمز است که به شما نشانه های مردی که دوستمان ندارد را هشدار می دهد .

اگر مردی نیاز به تنها بودن بیش از حد معمول داشته باشد ، یا چیز بزرگی در ذهن او است یا به احتمال زیاد ، او نمی داند چگونه به شما بگوید که دیگر شما را نمی خواهد .

۲۰. مردی که احساسی به شما ندارد ، همیشه از شما انتقاد می کند

انتقاد مداوم می تواند به طور جدی بر عزت نفس شخص تأثیر بگذارد . انتقاد ممکن است ابتدا سازنده به نظر برسد ، اما اگر ثابت و بی رحمانه باشد ، قطعاً چیزی است که در یک رابطه آرزوی داشتنش را نمی کنید . اگر مرد شما به دنبال یافتن راه های جدید برای انتقادهای تحقیر آمیز نسبت به شما است ، این بدان معنی است که او شما را دوست ندارد .

۲۱. او به مرزهای شما احترام نمی گذارد

مرزها ، پایه و اساس هر رابطه سالم است و اگر می خواهید این رابطه موفق شود ، باید به مرزهایی که همسرتان تعیین می کند ، احترام بگذارید . به عنوان مثال ، اگر شریک زندگی شما در مورد مسائل شخصی شما خارج از رابطه با شخص دیگری (پشت سر شما) صحبت می کند ، این به وضوح نقض مرزهای شما است . شکستن مرزها ، ادر لیست مهمترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، قرار می گیرد .

۲۲. او باعث می شود احساس کنید که به اندازه کافی خوب نیستید

هر کاری که انجام دهید ، هرگز برای مردی که دوستتان ندارد ، کافی نخواهد بود . معمولاً این نوع رفتار از افراد خودشیفته سر می زند . شما هرگز نمی توانید چنین مردی را راضی کنید ، زیرا مردی مانند او هرگز به شما اعتبار نمی دهد . به عبارت دیگر ، او شما را دوست ندارد ، او از شما برای چیز دیگری استفاده می کند .

۲۳. مردی که دوستتان ندارد ، هرگز حسادت نمی کند

مردانی که هرگز حسادت نمی کنند ، یکی از پررنگ ترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، را به ما نشان می دهند . اگر مرد شما مشکلی ندارد که همیشه با مرد های دیگر در ارتباط باشید و یا با دوستان دختر خود بیرون بروید ، پس باید به طور جدی شروع به فکر کردن در مورد این گزینه کنید که اصلاً دوستتان ندارد . مردی که عاشق یک زن است ، همیشه کمی می ترسد که کسی او را از مرد دور نکند .

۲۴. او در تلاش است تا شما را تغییر دهد

اولین قانون در زندگی که باید پیروی کنید این است : “به خودتان پایبند باشید و هرگز برای کسی تغییر نکنید .”  اگر مردی که با او هستید ، نمی تواند شما را با همه نواقص و فضایلتان دوست داشته باشد ، در واقع او اصلا شما را دوست ندارد .

۲۵. وقتی ناراحت می شوید ، اهمیتی نمی دهد

عشق ورزیدن به کسی در هنگام مشکلات ، همان اتفاقی است که عشق واقعی نام دارد .  یک مرد عاشق هر کاری می کند تا لبخندی بر چهره دختر مورد علاقه اش بگذارد . وقتی ناراحت هستید ، وقتی چیزی شما را آزار می دهد ، او حتی به شما عشق بیشتری می دهد . اگر مردی به ناراحتی شما اهمیت نداد ، او یکی دیگر از نشانه های مردی که دوستمان ندارد را نشان می دهد .

۲۶. او می خواهد هنگام دعوا به شما صدمه بزند

تنها کاری که هنگام دعوا می کنید ، مبارزه است . این نشانه خوبی برای بقای رابطه شما نیست . اگر مردی هنگام دعوا ، بر سر شما فریاد می کشد ، شما را می ترساند یا بدتر از همه این ها سعی می کند به شما آسیب جسمی وارد کند ، شما را دوست ندارد .

۲۷. اگر دوستتان نداشته باشد ، شما را از دوستان و خانواده خود دور نگه می دارد

این یک رفتار نادرست کلاسیک است .  او شما را متقاعد می کند که اگر به خانواده یا دوستانش معرفی نمی شوید ، به این دلیل است که او می خواهد شما را برای خودش داشته باشد . این اشتباه است .باور نکنید . او دیگر دوستتان ندارد و به شما آن قدری اهمیت نمی دهد که با خانواده یا دوستانش آشنا کند .  

۲۸. او هیچ علاقه ای به زندگی شما نشان نمی دهد

وقتی مردی شما را عاشقانه دوست دارد ، طبیعی است که او نسبت به زندگی شما کنجکاو است . او می خواهد همه چیز راجع به شما بداند . او می خواهد بداند شما چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید . او می خواهد بداند چگونه شما را خوشحال کند . اگر او نسبت به زندگی شما علاقه ای نشان نمی دهد ، یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد را فریاد می زند . تلاشی برای عوض کردن این حقیقت نکنید ، زیرا شما نمی توانید نظر کسی را تغییر دهید و او را متقاعد کنید که شما را دوست داشته باشد .

۲۹. وقتی در مورد روز خود صحبت می کنید ، به شما گوش نمی دهد

اگر از محل کار به خانه می آیید و می خواهید در مورد روز خود صحبت کنید ، آیا او اهمیت می دهد ؟ آیا او به شما گوش می کند ؟ زن ها دوست دارند که در رابطه شنونده داشته باشد . و مردهایی که عاشق اند از گوش دادن به صحبت های زن مورد علاقه شان لذت می برند . همانطور که وقتی زنی دیگر دوستتان ندارد ، دست از صحبت کردن می کشد ، گوش نکردن نیز از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است .

۲۰. او دیگر از شما سوال نمی کند

آیا او از شما در مورد روزتان سؤال می کند ؟ آیا او برای انتخاب لباس از شما نظر می خواهد ؟ شاید شما توجه نکرده باشید ، اما ممکن است به طور طبیعی شروع به صحبت کردن در مورد روز خود کنید ، بدون اینکه او زحمت سؤال کردن را به خود داده باشد . این یک نشانه مطمئن است که او دیگر شما را دوست ندارد .

۳۱. مردی که دیگر به شما علاقه ندارد ، وقایع مهم را فراموش می کند 

منظور فقط اتفاق های مهم مانند تولد و سالگرد نیست . اگر شما یک جلسه بزرگ در محل کار دارید و مدت ها برای آن نگران بوده اید و او فراموش می کند که این اتفاق رخ داده است ، مردی که دوستتان ندارد  به وضوح نگران اتفاقات بزرگ زندگی شما نیست .  

۳۲. او به شغل شما احترام نمی گذارد 

اگر او نمی داند شما برای زندگی چه کاری انجام می دهید ، اگر به شغلی که دارید و کاری که می کنید ، احترام نمی گذارد و حتی حرفه شما را مسخره می کند ، او در واقع به شما اهمیت نمی دهد و این یکی از نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است .

۳۳.  دائماً بر سر چیزهای کوچک دعوا می کند

 بعضی چیزها واقعاً ارزش جنگیدن ندارند . اگر او احمقانه ترین چیزها را بهانه می کند تا با شما دعوا کند ، احتمالا او خشم از این که شما را دیگر دوست ندارد ، اما نمی تواند بگوید را بر سرتان خالی می کند .

۳۴.  شما را تهدید به ترک کردن می کند

اگر او شما را دوست داشته باشد ، هرگز تهدید به ترک کردن شما نخواهد کرد . شما حضور خود را در زندگی کسی تهدید نمی کنید . بلکه برای تثبیت حضورتان در زندگی دیگری ، تلاش می کنید .

۳۵. مردی که عاشق شما نیست ، از رویاها و اهداف شما حمایت نمی کند 

آن چه او در زندگی می خواهد مهم است ، نه آن چیزی که شما از زندگی می خواهید .  عدم حمایت یکی از مهمترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد ، است . بسیاری از خانم ها فکر می کنند که اگر حمایتی برای اهدافشان دریافت نمی کنند ، به این دلیل است که مرد همه تلاش خود را می کند که زنش را خوشبخت کند . این اشتباه است . مردی که شما را دوست دارد ، می خواهد در رسیدن به آرزوهایتان به شما کمک کند .

سخن نهایی:

بسیاری از ما خانم ها دوست نداریم که باور کنیم مردی که به او علاقه مند هستیم ، دیگر به ما علاقه ای ندارد . اما این یک حقیقت تلخ است که آدم ها برای همیشه عاشق نمی مانند و ممکن است به دلایل مختلف یا حتی بدون هیچ دلیلی ، دست از دوست داشتن شما بردارند .

وقتی مردی شما را دوست ندارد ، می تواند اعتماد به نفس شما و علاقه شما نسبت به خودتان را از بین ببرد . می تواند شما را منزوی و افسرده کند و تمام تلاش های شما را برای درست کردن رابطه ، از بین ببرد . هنگامی که نشانه های مردی که دوستمان ندارد را در رابطه تان دیدید ، می توانید از یک مشاور زوج درمانگر کمک بگیرید . اما هنگامی که شما و درمانگر به این نتیجه رسیدید که علاقه مرد تمام شده است ، دست از تلاش کردن بردارید . شما نمی توانید آن عشق را بازگردانید و اگر به زور این کار را انجام دهید ، مطمئنن در این مسیر تمام عزت نفس و غرور خود را فدا کرده اید .