۰ نفر

جذاب ترین هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار

۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبر: 627228
جذاب ترین هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار

آمدن فصل بهار نویدبخش روز‌های جدید و انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار ایده بسیار خوبی برای انداختن نام برند شما بر سر زبان‌ها است!

 امروزه از روش‌های مختلفی برای تبلیغات و جذب حداکثری مخاطبان استفاده می‌شود، اما کمتر چیزی مانند یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و قابل‌استفاده می‌تواند کسب‌وکار شما را همیشه در ذهن مشتریان ماندگار کند. هدف اصلی استفاده از هدایای تبلیغاتی ایجاد یک پیوند عمیق عاطفی و حس تعهد همیشگی بین مخاطبان و کسب‌وکار موردنظر است. مجموعه انتشاراتی و تبلیغاتی حس هفتم با درنظرگرفتن ویژگی‌های فصل بهار، اهمیت انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار و درک انتظارات مخاطبان از یک هدیه تبلیغاتی، پیشنهادات جذابی را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها در نظر گرفته است.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه مناسب فصل بهار

شرکت‌های مختلفی در زمینه ساخت و تولید هدایای تبلیغاتی فعالیت می‌کنند، اما هدایای تبلیغاتی خلاقانه می‌تواند مرزبندی مشخصی میان این شرکت‌های خلاقانه ایجاد کند. درنظرگرفتن فصل‌ها در معیار‌های انتخاب هدایای تبلیغاتی، ایده هوشمندانه‌ای است که باید به آن توجه بیشتری کرد. در زیر به چند مورد از هدایای تبلیغاتی خلاقانه مناسب فصل بهار اشاره می‌کنیم.

هدایای چوبی

شهرنشینی فاصله‌ای عمیق بین انسان و طبیعت انداخته است و زندگی در شهر‌های شلوغ امکان دیدن طبیعت زیبای بهاری را از افراد می‌گیرد. وسایل کاربردی و تزیینات چوبی همیشه انسان را به طبیعت وصل می‌کنند و انرژی مثبتی در محل کار یا زندگی او به جریان می‌اندازند. به همین دلیل انتخاب هدایای چوبی بهترین گزینه برای هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار است. یک ست رومیزی می‌تواند یک محیط کار خشک و بی‌روح را بهاری کند و مخاطب با دیدن این حس و حال خوب در ذهنش قدردان شما خواهد ماند. هدایای چوبی تنوع زیادی دارند و شما می‌توانید باتوجه‌به مخاطبان هدف خود این هدایا را انتخاب کند. آیا به کارکنان یک سازمان هدیه می‌دهید یا مخاطب شما خانه‌دار است؟ رده سنی مخاطبان شما چیست و کدام هدیه چوبی برای آنها مناسب است؟ زمانی که دارید در بین هدایای چوبی به دنبال یک هدیه تبلیغاتی بهاری می‌گردید، به این فاکتور‌ها توجه کنید. در زیر چند مدل پر طرفدار از هدایای چوبی را به‌عنوان نمونه برای شما آورده‌ایم:

  •  ست زیرلیوانی و جا موبایلی چوبی به همراه یک ماگ کاربردی
  •  ست هدیه چوبی به همراه یک تقویم پازلی چوبی جذاب
  •  ست رومیزی چوبی برای قراردادن موبایل و سایر ملزومات اداری
  •  جا لیوانی چوبی ساده به همراه یک ماگ قشنگ
  • استند چوبی رومیزی به همراه یک گلدان طبیعی کوچک

خوشبختانه کمتر کسی به دریافت هدایای چوبی «نه» می‌گوید و استفاده از چوب در طراحی فضای داخلی ساختمان و دکوراسیون خانه توجه افراد زیادی را به خودش جلب می‌کند. اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار هستید، چه هدیه‌ای به اندازه هدایای کاربردی چوبی حس و حال مخاطبان شما را به بهار پیوند می‌دهد؟

هدایایی از جنس طبیعت

فصل بهار شکوفه‌های رشد می‌کنند و زمینی که ماه‌های طولانی به‌خواب‌رفته بود دوباره با سبزشدن به روی انسان‌ها لبخند می‌زند! مردم با آمدن بهار باغچه شخم می‌زنند و گل‌های رنگارنگ می‌کارند یا حسابی به گل‌های آپارتمانی خود می‌رسند. شما از هرکسی بپرسید که فصل بهار نشانه چیست، آنها از نو شدن روزگار و سبزشدن دوباره درختان صحبت می‌کنند. طبیعت سبزرنگ چشم‌نواز اولین چیزی است که تصویر بهار را در ذهن مخاطب تداعی می‌کند، به همین دلیل هدایایی از جنس طبیعت یکی از بهترین انتخاب‌های هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار هستند. در زیر چند پیشنهاد برای هدایایی از جنس طبیعت برای شما داریم:

  • خرید تراریوم‌های زیبا و جذاب برای میز کار
  • ست هدایای چوبی به همراه تراریوم
  • استند چوبی به همراه تقویم، جا موبایلی و گلدان طبیعی

ترکیب گلدان طبیعی و هدایای چوبی حسابی بوی بهار می‌دهد. شما می‌توانید از یک زیر لیوانی چوبی ساده یا گلدان طبیعی کوچک را به عنوان هدایای تبلیغاتی مناسب بهار در نظر بگیرید تا ست‌های نفیس چوبی که شامل چند نوع وسیله کاربردی چوبی هستند.

ظروف خوراکی و نوشیدنی

روز‌های طولانی و خوش‌آب‌و هوای بهاری، فصل دید و بازدید‌های خانوادگی، مسافرت‌های بیرون شهر و فعالیت‌های ورزشی هستند. افراد معمولاً در شب‌های سرد و طولانی زمستان، قول روز‌های آفتابی و طبیعت زیبای بهاری را به خود می‌دهند و نقشه‌های زیادی برای این دوران در سر می‌پرورانند. به همین دلیل هدایای تبلیغاتی پذیرایی یا ظروف خوراکی و نوشیدنی یکی از گزینه‌های عالی برای هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار به شمار می‌آید. یک ماگ ساده و جذاب یا یک فلاسک مسافرتی ایده بسیار خوبی برای هدیه تبلیغاتی هستند. در زیر بخشی از پیشنهادات حس هفتم درباره ظروف خوراکی و نوشیدنی تبلیغاتی را باهم ببینیم:

  • ست پذیرایی
  • بطری آب
  • قمقمه ورزشی
  • فلاسک
  • ماگ
  • دمنوش ساز
  • لیوان

افرادی که در تعطیلات نوروز به دشت و دمن رفته‌اند و گل و گیاهان پر خاصیت طبیعی را جمع‌آوری کرده‌اند، حسابی از دریافت یک دمنوش ساز زیبا استقبال می‌کنند!

جذاب ترین هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار

ست‌های رومیزی جذاب

میز کار یک محل عالی برای قراردادن هدایای تبلیغاتی است. افراد هر روز به نحوی چشمشان به برند شما می‌افتد و در ذهنشان زنده خواهید ماند! از طرف دیگر با شروع سال جدید و آمدن فصل بهار، افراد زیادی از تغییرات محیط اطراف خود استقبال می‌کنند و ترجیح می‌دهند این حس نو شدن را در فضای اطراف خود ببینند. به همین دلیل ست‌های رومیزی نه‌تنها شما را در ذهن مخاطبان همیشه زنده نگه می‌دارد، بلکه حس و حال خوبی در اول سال در وجود آنها زنده می‌کند. در زیر به تعدادی از ست‌های رومیزی جذاب که قرارگرفتن آنها بر میز کار حس خوبی به مخاطب می‌دهد اشاره می‌کنیم:

  •  ست هدیه رومیزی چوبی به همراه ماگ یا یک تراریوم زیبا
  • ست هدیه رومیزی چرم به همراه قسمتی برای نوشتن یادداشت‌های روزانه
  •  ساعت رومیزی چوبی شیک به همراه جا خودکاری با جا موبایلی
  •  ست‌های تقویم رومیزی و جا موبایلی

ست‌های رومیزی شامل مواردی مانند ساعت، جا کارتی، تقویم، جا خودکاری، زیرلیوانی، محل نگهداری ملزومات اداری و ... هستند. تنوع در ست‌های رومیزی جذاب زیاد است و شما باتوجه‌به بودجه خود می‌توانید هرکدام از مدل‌ها را خریداری کنید.

پلنر، دفترچه یادداشت و سررسید

اگرچه با روی کار آمدن تلفن‌های همراه و دیگر ابزار‌های مدرن امروزی، استفاده از سررسید یا چیز‌هایی ازاین‌قبیل مثل گذشته نیست، اما افرادی که زندگی حرفه‌ای و بیزینسی فعالی دارند با نوشتن کار‌های روزانه خود انگیزه می‌گیرند و هر روز لیست کار‌های خود را وارد این پلنر‌ها یا دفترچه‌های یادداشت می‌کنند. فصل بهار نیز به دلیل همزمانی با شروع سال جدید، بهانه خوبی برای برنامه‌ریزی و ساختن یک مسیر جدید در زندگی است. به همین دلیل پلنر، تقویم و سررسید از هدایای مهم فصل بهار هستند و دلایل زیادی وجود دارد که شما را قانع می‌کند که برای مخاطبان خود حداقل یک سالنامه از برند شرکت خود بفرستید! هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار که از جنس یادداشت برنامه‌های روزانه هستند را در زیر آورده‌ایم:

  • جا یادداشتی
  • تقویم و سررسید
  • سالنامه
  • ست هدیه سررسید به همراه فنجان یا ماگ

این هدایای تبلیغاتی گزینه‌های همیشگی هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار هستند و مخاطبان انتظار دارند با شروع سال جدید حداقل یک تقویم یا سالنامه از برند موردعلاقه خود هدیه بگیرند.

هدایای ارزان قیمت کاربردی

میزان بودجه‌بندی سازمان‌ها متفاوت است و نمی‌توان انتظار داشت هدایای نفیس و گرانقیمت انتخاب همه سازمان‌ها و شرکت‌ها باشند. بااین‌وجود پیشنهاد می‌کنیم هدایای ارزان قیمت باکیفیت و کاربردی انتخاب کنید. در این صورت مخاطب همچنان می‌تواند به‌خوبی از این هدایای تبلیغاتی استفاده کند. در میان هدایای ارزان قیمت کاربردی، موارد زیر مناسب هدایای تبلیغاتی بهاری هستند:

  • جالیوانی چوبی
  • جاکلیدی و جاکارتی
  • دفترچه یادداشت
  • تقویم
  • ساک تبلیغاتی

این هدایا در مقایسه با ست پذیرایی یا ست نفیس قیمت به‌مراتب کمتری دارند و می‌توانند گزینه‌های خوبی برای تبلیغات باشند.

هدایای دیجیتال هیجان انگیز

پیشرفت تکنولوژی انواع محصولات دیجیتال را وارد هر خانه‌ای کرده است. بااین‌وجود هر روز مدل جدیدی به بازار می‌آید یا به دلیل استفاده مکرر خراب می‌شوند. دریافت هدایای دیجیتال واقعاً هیجان انگیز هستند و نمی‌توان از دریافت آنها چشم‌پوشی کرد. چه کسی از دریافت یک اسپیکر کوچک و باکیفیت برای سفر‌های بهاری لذت نمی‌برد؟ یا چه کسی همزمان با داشتن چند پاوربانک در مسافرت احساس نیاز ندارد؟ هدایای دیجیتال مانند اسپیکر، پاوربانک، فلش مموری و سایر اقلام حسابی دل مخاطبان شما را خواهند برد. همچنین ترکیب این اقلام با یک تراریوم یا هدایای چوبی، حس بیشتری از هدایای مناسب بهار را مخاطبان القا می‌کند.

خرید هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار

هدایای تبلیغاتی مستقیم یا غیرمستقیم میزان اهمیت شما به مشتریان و حرفه‌ای بودن شما را نشان می‌دهد. انتظار نداشته باشید با خودکار‌های بی‌کیفیتی که با بی‌حوصلگی اسم شرکت شما روی آن چاپ شده است، همیشه در ذهن مخاطب بمانید! مخاطب باهوش امروز تفاوت احترام گذاشتن و رفع مسئولیت را می‌داند و به کیفیت و کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی اهمیت می‌دهد. در این شرایط توجه به فصل‌های و مناسبت‌های خاص برای انتخاب هدایای تبلیغاتی بسیار هوشمندانه است و مخاطب از میزان حرفه‌ای بودن کسب‌وکار شما حسابی غافلگیر می‌شود. شرکت انتشارات و تبلیغات حس هفتم یا تاکید بر اهمیت ایجاد یک پیوند حسی بین مخاطب و برند شما و توجه به تأثیر هدایای تبلیغاتی در جذب مشتریان جدید، نمونه‌های مختلفی از هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار را برای کسب‌وکارهای مختلف در نظر گرفته است. شما می‌توانید قبل از اقدام به خرید از مشاوران حس هفتم کمک بگیرید، تا با صرف وقت و هزینه کمتر، بازده تبلیغاتی مؤثرتری داشته باشید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.