۰ نفر

بهترین دوست ماه تولدت، متولد کدوم ماهه؟

۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۲۰
کد خبر: 625386
بهترین دوست ماه تولدت، متولد کدوم ماهه؟

شناختن خود و اخلاق هایتان به شما کمک می کند که در برقراری ارتباط و پیدا کردن دوستان مناسب با روحیاتتان بهتر عمل کنید و زندگی شادتری داشته باشید.

بهترین دوست ماه های مختلف؛ از فروردین تا اسفندی ها

به گزارش اقتصادآنلاین، اینکه شما ویژگی های ماهی که در آن متولد شده اید را بدانید، باعث می شود تا در زندگی بهتر عمل کنید‌، زیرا می‌دانید که خودتان چه شخصیتی دارید و چه کسانی می توانند با شما ارتباطِ بهتری برقرار کنند. در اینجا داریم به شما بگوییم افراد متولدین کدام ماه با بقیه ارتباط دوستی بهتری دارند.

شاید تصور کنید که باید تشابهی میان موارد وجود داشته باشد اما اینطور نیست، به عنوان مثال یکی از بهترین دوستان متولدین فروردین، متولدین خرداد هستند اما برای متولدین خرداد مسئله متفاوت است و طبق ملاک هایی که دارد، شاید متولد فروردین دوست خوبی باشد اما بهترین دوستش نباشد پس حتما نباید موارد مشابه باشند.

فروردین

بهترین دوستان: مرداد، آذر و خرداد

مرداد ماهی ها برای فروردینی ها یک زندگی درام و خیلی خوب را فراهم می‌ کنند. از طرفی ماجراجویی آذرماهی ها برای آن ها بسیار خوشحال‌کننده است. خرداد ماهی ها هم می توانند به خاطر تنوع طلبی و کارهای سرگرم‌کننده ای که انجام می‌ دهند، برای فروردین ماهی ها افراد مناسبی باشند.

اردیبهشت

بهترین دوستان: شهریور، دی و مهر

اردیبهشت و مهر ماهی ها افرادی هستند که ارتباط خیلی نزدیکی با یکدیگر دارند. علاقه آن ها به کارهای هنری خیلی نزدیک به هم است. از طرفی دی ماهی ها قدرت سازگاری بسیار زیادی با اردیبهشتی ها دارند و خیلی خوب یک دیگر را درک می کنند. شهریور ماهی ها هم به خاطر قدرت تجزیه تحلیل زیاد، اردیبهشت ماهی ها را به وجد می‌ آورند.

خرداد

بهترین دوستان: مهر، بهمن و مرداد

خردادی‌ ها و مهر ماهی ها هر دو عاشق حضور در اجتماع هستند. از طرفی بهمن ماهی ها هم این حضور در اجتماع را دوست دارند و می‌ توانند به جمع آن ها اضافه شوند. مرداد ماهی ها هم می توانند به خاطر اینکه به خردادی‌ ها اعتماد به نفس می دهند، در کنارشان حال خوبی داشته باشند.

تیر

بهترین دوستان: آبان، اسفند و دی

تیر ماهی ها عاشق این هستند که حس تعلق را در دوستی احساس کنند و آبان ماهی ها این حس تعلق را به آن ها می‌ دهند. اسفندی ها هم خیلی خوب این حس را در طرف مقابل ایجاد می‌ کنند. دی ماهی ها هم به خاطر این که صبور هستند، رابطه دوستانه خوبی با تیر ماهی ها برقرار خواهند کرد.

حس دوستانه

مرداد

بهترین دوستان:فروردین، آذر و بهمن

مرداد ماهی ها افراد پرهیجانی هستند و در کنار آذر ماهی ها حال خوبی دارند؛ زیرا آذری ها خوش بین می باشند و به انرژی و انگیزه اهمیت زیادی می‌ دهند. از طرفی بهمن ماهی ها هم افراد قابل پیش‌بینی اما خوشگذرانی هستند. فروردینی ها جزء ماه‌ هایی می باشند که هرگز در کنار آنها احساس خستگی نمی کنید و در نتیجه برای مردادی ها گزینه خوبی خواهند بود.

شهریور

بهترین دوستان: اردیبهشت و آبان

آبانی ها می‌ توانند دوستان خوبی برای شهریوری ها باشند، زیرا هر هردوی آن ها انرژی شبیه به هم دارند و کارهای مورد علاقه شان شبیه به هم است و از طرفی هر سه ماه در مورد هر موضوعی زیاد فکر می کنند تا به نتیجه درست برسند.

مهر

بهترین دوستان: خرداد، بهمن و مرداد

مهر ماهی ها همیشه به دنبال این هستند که زمان خوبی را با دیگران سپری کنند و از طرفی عشق و هیجان در خرداد ماهی ها به آن ها خیلی شبیه است. دوستی و رفاقت برای آن ها خیلی اهمیت دارد که از این لحاظ با بهمن ماهی ها نقطه مشترک دارند. از طرفی مرداد ماهی ها نیز به آن ها حس اعتماد به نفس می دهند و خوشگذرانی های زیادی را در کنار هم تجربه می‌ کنند.

شادی

آبان

بهترین دوستان: تیر، اسفند و آبان

آبان ماهی ها با افراد متولد ماه خودشان ارتباط خیلی خوبی برقرار می‌ کنند، زیرا نیاز های یکدیگر را می‌ شناسند و از طرفی؛ از گفت و گو با تیر ماهی ها و رویا پردازی اسفند ماهی ها هم احساس لذت و رضایت می‌ کنند.

آذر

بهترین دوستان: مرداد، فروردین و مهر

هیچ چیز به اندازه داشتن یک دوستی و رفاقت برای مرداد ماهی ها و آذر ماهی ها اهمیت ندارد. مهم تر از همه اینکه فروردینی ها و مهر ماهی ها به اندازه کافی هیجان دارند که به حس مثبت آذر ماهی ها اضافه کند.

دی

بهترین دوستان:شهریور، اردیبهشت و آبان

این افراد می توانند در کنار یکدیگر باشند و همکاری های خوبی را با هم تجربه کنند.‌ قدرت تجزیه تحلیل در شهریور ماهی ها، صبوری اردیبهشت ماهی ها و احترام آبان ماهی ها به شدت برای دی ماهی ها قابل تحسین است.

شهریور ماهی ها

بهمن

بهترین دوستان:خرداد، مهر و مرداد

بهمن ماهی ها با مهری ها بهترین دوستان برای یکدیگر می باشند، زیرا هر دو به زمان اهمیت زیادی می‌ دهند و خیلی خوب خوش گذرانی می کنند. اکثر خرداد ماهی ها به خاطر روحیه سرگرم‌کننده ای که دارند، با مهر ماهی ها خوشگذرانی های زیادی را تجربه می‌ کنند. مرداد ماهی ها هم افراد پر توجهی هستند و از این بابت مورد تحسین بهمن ماهی ها قرار می گیرند.‌

اسفند

بهترین دوستان:تیر، آبان و شهریور

اسفند ماهی ها احساسات زیادی در درون خودشان دارند و از این بابت توسط تیر ماهی ها درک می شوند و از طرفی آبان ماهی ها هم می توانند توجه لازم را به اسفند ماهی ها بدهند و آن ها را راضی نگه دارند. شهریور ماهی ها هم در زمان های سخت خیلی خوب پشتیبان اسفند ماهی ها خواهند بود.