۰ نفر

کارشناس هواشناسی اعلام کرد؛

بارش پراکنده باران در ارتفاعات برخی استان ها

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۲:۰۳
کد خبر: 557652
بارش پراکنده باران در ارتفاعات برخی استان ها

کارشناس هواشناسی گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است گفت:  فردا در ارتفاعات مازندران، شرق تهران و زاگرس مرکزی،  افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیائیان با بیان اینکه روز پنجشنبه در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است افزود: امشب و فردا در بعضی ساعات در نیمه شرقی کشور افزایش سرعت وزش باد، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد. دوشنبه و سه‌شنبه در بعضی ساعات سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم خواهد بود و از دوشنبه تا پایان هفته در غالب نقاط کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

او درباره آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است. بیشترین دمای پایتخت به ۳۴ و کمترین آن به ۲۵‌درجه می رسد.