۰ نفر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛

توقف خودروها مقابل بوستان‌های پایتخت در روز طبیعت ممنوع است

۱۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵
کد خبر: 516839
توقف خودروها مقابل بوستان‌های پایتخت در روز طبیعت ممنوع است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بوستان‌های پایتخت در روز طبیعت اعلام کرد: توقف و پارک خودروها در اطراف بوستان‌های شهر هم در این روز ممنوع است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه به خبرنگاران توضیح داد: روز گذشته مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی بوستان های پایتخت ابلاغ شد که در تلاشیم با همکاری شهرداری تهران ورودی تمامی بوستان های پایتخت در روز ۱۳ فروردین مسدود شود.

وی افزود: همانطور که شهروندان در سال گذشته همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند امسال هم درخواست داریم که شهروندان در روز طبیعت به بوستان های پایتخت مراجعه نکنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه توقف و پارک خودروها در اطراف محوطه بوستان های شهر در روز طبیعت ممنوع استف ادامه داد: در صورت رعایت نکردن شهروندان هم بحث جریمه و هم موضوع انتقال خودروها از مقابل بوستان ها توسط پلیس اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: آمار شیوع ویروس کرونا در تهران نگران کننده است و از شهروندان می خواهیم در روز طبیعت از هر گونه دور همی و تجمع خودداری کنند.

 ۲ هزار و ۲۸۹ بوستان شهری و جنگلی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت واقع شده که بوستان جوانمردان، نهج البلاغه، چیتگر، شهدای خلیج فارس، یاس فاطمی، تلو، ارم، سرخه حصار و ولایت از جمله آنها است.