۰ نفر

فرماندار تهران؛

اعضای هیات اجرای انتخابات۱۴۰۰ تهران مشخص شدند

۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
کد خبر: 512868
اعضای هیات اجرای انتخابات۱۴۰۰ تهران مشخص شدند

فرماندار تهران اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و میان دوره‌ای خبرگان رهبری را در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عیسی فرهادی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: سید محمدرضا آیت اللهی، محمد مهدی اعلایی، نعمت الله ترکی، سید محمد رضوی، سید غلامرضا هاشمی تقوی نژاد، سید محمد هاشمی و علیرضا محفوظی اعضای هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان تهران هستند.

وی با اشاره به نام نویسی از داوطلبان شوراهای شهر تهران نیز گفت: امروز دومین روز از این نام نویسی است و اکثر افراد ترجیح می دهند فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

فرماندار تهران به داوطلبان توصیه کرد جهت حفظ سلامت خود و دیگران ثبت نام خود را از طریق تلفن همراه و کامپیوتر انجام دهند.

نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر از روز گذشته ۲۰ اسفند، شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین به‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها و انتخابات رییس جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت به‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.