۰ نفر

علی اکبر جوانفکر مطرح کرد؛

خبر جعلی یک روزنامه علیه احمدی نژاد

۸ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۵۷
کد خبر: 509057
خبر جعلی یک روزنامه علیه احمدی نژاد

کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی رییس‌جمهور پیشین ایران، با انتشار یادداشتی از علی اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای احمدی‌ نژاد (در دوران تصدی شهرداری تهران و ریاست جمهوری) در واکنش به خبر منتشر شده در روزنامه روزنامه جمهوری اسلامی مبنی بر مصاحبه احمدی‌ نژاد علیه حزب الله واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین شرح یادداشت علی اکبر جوانفکر در ادامه آمده است؛

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار یک خبر تحریف شده و جعلی ادّعا کرده است که احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "الجدید" لبنان، علیه حزب الله موضع‌گیری کرده است. 

این روزنامه به نقل از احمدی‌نژاد نوشته است: مسائل سوریه باید مطابق خواست مردم سوریه پیش برود نه دخالت ایران، حزب‌الله و دیگر نیروهای نیابتی خارجی"، این در حالی است که احمدی در مصاحبه خود با الجدید، هیچ اشاره‌ای به "دخالت ایران، حزب الله یا نیروهای نیابتی خارجی" در سوریه نکرده است. 

مسیح مهاجری در ادامه این تحریف کینه‌توزانه و ضد انسانی خود، به دروغ نوشته است: احمدی‌نژاد تلاش کرد وانمود کند مردم سوریه همان کسانی هستند که علیه دولت این کشور می‌جنگند. او حضور قانونی حزب‌الله و نیروهای ایرانی در سوریه که به دعوت دولت این کشور صورت گرفته است را «دخالت» نامید.

 سؤال شبکه تلویزیونی الجدیده و پاسخ احمدی‌نژاد به شرح زیر است: 

سؤال: آیا شما فکر می‌کنید که حزب‌الله اشتباه کرد با نیروهایش به سوریه رفت و درگیر جنگ شد؟

احمدی‌نژاد: دیدگاه‌های من راجع به سوریه و مسائل منطقه کاملاً روشن است. همان زمان هم نظر من این بود که مسائل سوریه باید توسط مردم این کشور تصمیم‌گیری شود. الان هم همین را می‌گویم و راهی جز این وجود ندارد. هر راه دیگری، خسارت است و نتیجه مثبتی در بر نخواهد داشت.

به این ترتیب روشن است که آنچه روزنامه مسیح مهاجری در باره مصاحبه احمدی‌نژاد با تلویزیون الجدید لبنان منتشر کرده و رسانه‌های زنجیره.ای نیز آن را بازنشر داده‌اند، اصلاً در متن سخنان احمدی‌نژاد وجود ندارد و صرفاً ساخته و پرداخته ذهن بیمار نگارنده آن است.

خویشتن‌داری و متانت احمدی‌نژاد سبب شده است تا مسیح مهاجری با وجود داشتن کسوت روحانیت، وقیحانه‌تر از گذشته، رییس‌جمهور سابق را آماج توهین‌ها و نسبت‌های دروغ خود قرار دهد.

مهاجری که با مدیریت ناکارآمد و ضعیف خود، یکی از با سابقه‌ترین روزنامه‌های کشور را به بی‌مخاطب ترین رسانه مکتوب تبدیل کرده است، هر از‌گاهی با انجام حملات تخریبی به احمدی‌نژاد که با اقبال رسانه‌های زنجیره‌ای نیز مواجه می‌شود، نام خودش و رسانه‌اش را بر سر زبان‌ها می‌اندازد.

 اقبال گسترده مردم از احمدی‌نژاد برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، آرامش روحی و روانی عناصری مانند مسیح مهاجری را به هم ریخته و باعث شده است تا با آشفتگی و بی‌پروایی تمام، خادم ملّت ایران را آماج هجمه‌های کور و بی‌منطق خویش قرار دهند و به زعم خود، وجهه ایشان را در جامعه تخریب کنند.

 وی در تازه‌ترین یادداشت غیراخلاقی خود، احمدی نژاد را به دروغ‌گویی، دغل‌کاری، خدعه و نیرنگ متهم کرده و از نابود شدن کامپیوتر خانم پریوش سطوتی همسر شهید حسین فاطمی که در جریان هجوم عوامل امنیتی به محل اقامت وی توقیف شده بود، خبر داده است که این امر آشکارا از ارتباط مسیح مهاجری با عوامل امنیتی توقیف کننده رایانه مزبور حکایت می‌کند.

با توجه به تداوم رفتارهای غیراخلاقی روزنامه جمهوری اسلامی و مدیر مسئول آن، به نظر می‌رسد که شکایت از مهاجری به دستگاه قضائی تنها راه باقیمانده برای تأدیب عناصر هتّاک، دروغگو و تحریف‌گر است.