۰ نفر

قفسه‌های فروش شامپو بدن در اختیار برندهای ایرانی

۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹
کد خبر: 497807
قفسه‌های فروش شامپو بدن در اختیار برندهای ایرانی

شاید شما هم جزو افرادی باشید که هنوز میان استفاده از صابون یا شامپو بدن مردد مانده‌اید و نمی‌دانید کدام بهتر است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، شامپوهای مخصوص شست‌وشوی بدن مدت زیادی نیست که بین شوینده‌های روزمره مورد استفاده خانواده‌ها قرار گرفته‌اند و در این حوزه محصولات جوانی محسوب می‌شوند. هنوز هم تعداد زیادی از خانواده‌ها صابون‌های جامد را به‌عنوان تنها شوینده مورد اعتماد برای بدن قبول دارند و خیلی‌ها هم از منظر اقتصادی به موضوع نگاه می‌کنند و می‌گویند مصرف شامپو بدن به‌صرفه نیست. با این حال این محصولات امروز جای خود را به‌ویژه در میان نسل جوان باز کرده‌اند و شواهدی مثل میزان فروش، نشان می‌دهد آمار مصرف آن رو به افزایش است.

درباره تفاوت آنها اطلاعات کامل و جامع را می‌توانید از اینترنت جست‌وجو کنید اما به‌طور خلاصه باید گفت اگر برای استفاده در حمام صابون‌های نسبتا گران‌قیمت و خاصی را مصرف می‌کنید که گلیسیرینه هستند، کارتان را با همان‌ها ادامه دهید اما اگر مصرف‌کننده صابون‌های ارزان‌قیمت هستید، بهتر است از این به بعد شامپو بدن را انتخاب کنید که باپوست بدنتان مهربان‌تر است.

مصرف صابون‌های جامد به‌دلیل ماندن در فضای باز و احتمال آلودگی به میکروب نیز در مقایسه با شامپوهای مخصوص بدن در جایگاه پایین‌تری قرار می‌گیرند. از نظر اقتصادی هم استفاده از این محصولات چندان هزینه‌بر نیست؛ وجود برندهای بسیار زیاد تولیدکننده این محصول باعث می‌شود دست شما برای انتخاب باز باشد. امروز خارجی‌ها سهمشان از بازار این محصول بسیار کم شده و اگر باشند بسیار گران‌قیمت هستند اما برندهای ساخت ایران با بازه وسیعی از قیمت و کیفیت در سوپرمارکت‌های شهر به راحتی در اختیار مصرف‌کنندگان همیشگی و کسانی است که می‌خواهند این محصول را به تازگی امتحان کنند.