۰ نفر

مخالفت فرمانداری تهران با «زیست شبانه»

۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳
کد خبر: 364589
مخالفت فرمانداری تهران با «زیست شبانه»

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: فرمانداری تهران با مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر زیست شبانه مخالفت کرد و این مصوبه به هیأت حل اختلاف مرکزی ارسال شد تا نظر نهایی در این هیأت اعلام شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، غلامحسین آرام ،‌ درباره سرانجام مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر زیست شبانه، اظهار داشت: فرمانداری تهران مخالف زیست شبانه است.

وی ادامه داد: زیست شبانه نیاز به یکسری هماهنگی فراتر از شهر تهران دارد و باید استانداری تهران و وزارت کشور نیز در این خصوص نظر بدهند.

آرام بیان داشت: در زیست شبانه باید امنیت افرادی که می‌خواهند کسب و کاری راه‌اندازی کنند و مردمی که از آنجا عبور می‌کنند، فراهم شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قوت این طرح باید رسیدگی شود، بیان داشت: نهایتاً فرمانداری تهران با مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر زیست شبانه مخالفت کرد و این مصوبه به هیأت حل اختلاف مرکزی رفته است تا نظر نهایی را بدهد.

 طرح زیست شبانه در بعضی از مناطق شهر تهران، توسط جمعی از اعضای شورای شهر تهران مطرح شد و در نهایت علی‌رغم بعضی از مخالفت‌های اعضای شورا به تصویب رسید و در کمیته انطباق فرمانداری تهران رد شد تا در هیأت حل اختلاف مرکزی مطرح و رسیدگی شود.