۰ نفر

رییس ستاد استان تهران رییسی؛

رییسی به دنبال مقام بود در قوه قضاییه می ماند

۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳
کد خبر: 533393
رییسی به دنبال مقام بود در  قوه قضاییه می ماند

رییس ستاد استان تهران سید ابراهیم رییسی با اینکه رییسی به دنبال مقام و جایگاه نیست چراکه اگر چنین بود در قوه قضاییه می‌ماند، خاطرنشان کرد: ما قسم خورده‌ایم که قانون را رعایت کنیم بنابراین کسی را تحقیر نمی‌کنیم و تنها خصوصیات و ویژگی‌های نامزد خود را برای مردم بیان می‌کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، نشست اساتید و فعالان حوزه دانشگاهی ستاد دانشگاهیان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در ستاد استان تهران با حضور «صفرعلی براتلو» به سمت ریاست ستاد استان تهران وی برگزار شد.

براتلو در این نشست بر ضرورت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: دانشجویان زبان گویایی برای دغدغه‌های مردم بوده و هستند بنابراین امروز جریان دانشگاهی کشور باید ضمن بیان مشکلات و دغدغه‌های مردم، در ایجاد مشارکت مردم با توجه به شرایط حساس کنونی فعال باشند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تضمین‌کننده امنیت ملی ما است، اظهار داشت: باید ۱۶ روز کار شبانه‌روزی صورت داده و قرارگاهی عمل کنیم تا مردم را نسبت به آینده و حل مشکلات که چهره اکثر خانوارهای ایرانی را به دلیل وضع نامطلوب اقتصادی غم‌زده کرده است را امیدوار کنیم و بگوییم که رییسی به صحنه آمده تا وضعیت موجود را اصلاح کند.

رییس ستاد استان تهران رییسی با تاکید بر اینکه دانشجو یعنی حرکت در مسیر نیاز و خواست جامعه تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه فضا و مامنی برای بیان دیدگاه‌ها و نقد عملکردها است. در جامعه‌ای که نقد و انتقاد وجود داشته باشد یعنی آن جامعه یک موجود زنده است و موجود زنده نیز همواره به دنبال ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی خویش است.

براتلو با تاکید بر اینکه رییسی به دنبال مقام و جایگاه نیست چراکه اگر چنین بود در قوه قضاییه می‌ماند، خاطرنشان کرد: ما قسم خورده‌ایم که قانون را رعایت کنیم بنابراین کسی را تحقیر نمی‌کنیم و تنها خصوصیات و ویژگی‌های نامزد خود را برای مردم بیان می‌کنیم تا مردم با آگاهی کامل پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد دلخواه خود رای بدهند. 

در این نشست گزارشی از وضعیت دانشگاه و نقطه نظرات اساتید و فعالان ستاد دانشگاهیان درباره انتخابات و چگونگی پیروزی رییسی و جریان انقلاب ارائه شد.

برآیند نشست این بود که جریان نخبگان دانشگاهی معتقدند که دولت باید روی کار بیاید که شرایط فعلی را تغییر اساسی دهد و بتواند برای بهبود وضعیت مردم را بهبود بخشد.