۰ نفر

نامزدها در سفرهای استانی کارناوال نداشته باشند

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۹
کد خبر: 531969
نامزدها در سفرهای استانی کارناوال نداشته باشند

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: ما تجمع انتخاباتی نداریم اما برای برنامه‌های انتخاباتی در فضای باز تنها از ۳۰درصد ظرفیت استفاده شود و در همانجا هم پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود. در سفرهای انتخاباتی استقبال و کارناوال نداریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور در برنامه نگاه یک گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت، ما تا انتخابات شرایطمان شکننده است و هیچ شهر آبی نخواهیم داشت و همه شهرهای ما در وضعیت قرمز، زرد و نارنجی خواهد بود و ان شا الله رعایت پروتکل‌ها را به بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد برسانیم. 

وی ادامه داد: ما وارد روزهای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری شده‌ایم. مهمترین بحث در زمان انتخابات ریاست جمهوری رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. امروز دستورالعمل بهداشتی انتخابات را برای هر ۷ نامزد ابلاغ کردیم و برای اولین بار رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود.

رییس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: ما تجمع انتخاباتی نداریم اما برای برنامه‌های انتخاباتی در فضای باز تنها از ۳۰ درصد ظرفیت استفاده شود و  در همانجا هم پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود. ما در سفرهای انتخاباتی استقبال و کارناوال نداریم. 

وی با اشاره به خطر بیماری کرونا برای مجریان انتخابات در روز ۲۸ خرداد گفت: پس از چندین جلسه در ستاد ملی مقابله با کرونا قرار شد مجریان برگزاری انتخابات در اولویت واکسیناسیون باشند و حداقل دوز اول را دریافت کنند. 

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: کسانی که برای رای‌دادن به شعبات مراجعه می‌کنند خودکار همراه داشته باشند و با توجه به اینکه در انتخابات شوراها عموماً تعداد نفرات بیشتری را باید بنویسند، بهتر است از قبل لیست خود را آماده کنند و دیگر نیازی به معطلی در شعبه برای پیدا کردن اسم افراد نداشته باشند. 

خبر در حال تکمیل است ...