۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت کوچکترین آپارتمان‌های پاسداران (جدول)

۳ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۰۵
کد خبر: 592708
قیمت کوچکترین آپارتمان‌های پاسداران (جدول)

قیمت آپارتمان‌های نوساز پاسداران حدودا بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان به ازای هر مترمربع آپارتمان در نوسان است. مشاوران املاک منطقه می‌گویند این اختلاف قیمت صرفا به دلیل قیمت‌گذاری سلیقه‌ای سازندگان است و این آپارتمان‌ها از نظر مشخصات ساخت تفاوت خاصی ندارد.

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ کوچکترین آپارتمان‌های پاسداران بالاتر از یک میلیارد تومان قیمت دارند. بهای هر مترمربع آپارتمان‌های قدیمی به ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان هم می‌رسد اما تعداد این واحدها بسیار انگشت‌شمار است. 

بهای آپارتمان‌های نوساز محله گاهی از متری ۸۰ میلیون تومان هم تجاوز می‌کند اما نکته جالب اینجاست که بین قیمت دو واحد نوساز هم گاهی اختلاف قیمت قابل توجهی وجود دارد. به عنوان مثال دو واحد نوساز در محله هروی یکی با قیمت متری ۶۱ میلیون تومان و دیگری با قیمت متری ۸۲ میلیون تومان عرضه شده است. مشاوران املاک محله می‌گویند که قیمت‌ها سلیقه‌ای است و آپارتمان‌های کوچک نوساز از نظر مشخصات ساخت تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. آنها می‌گویند به نظر می‌رسد که برخی سازندگان به صورت فوری نیاز به نقدینگی دارند و بنابراین واحدهای نوساز خود را با بهای کمتر عرضه کرده‌اند. 

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های کوچک منطقه پاسداران را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک می‌بینید:

جدول