۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان‌ در شمال شهر شیراز +جدول

۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹
کد خبر: 589173
قیمت آپارتمان‌ در شمال شهر شیراز +جدول

قیمت هر مترمربع آپارتمان در محله‌های شمال شهر شیراز به حدود ۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد. این در حالی است که بهای هر مترمربع واحدهای قدیمی در برخی دیگر از محلات شمالی شیراز به حدود ۱۵ میلیون تومان هم کاهش می‌یابد.

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ قیمت مسکن در محلات شمالی شیراز تنوع بالایی دارد و در برخی محلات شکاف قیمت بالایی نسبت به دیگر محلات شمال شهر وجود دارد. به عنوان مثال در حالی که بهای هر مترمربع خانه در محله ارم گاهی تا ۵۰ میلیون تومان می‌رسد در دیگر محله شمالی شهر یعنی پارامونت، قیمت واحدهای کمتر از ۱۰ سال ساخت به متری ۱۵ تا ۱۹ میلیون تومان کاهش می‌یابد.

مشاوران املاک می‌گویند که در برخی محلات شمالی شهر واحدهای گران‌قیمت‌تر واحدهای لوکس هستند که با مصالح ساختمانی خارجی و امکانات بیشتر ساخته شده‌اند اما قیمت واحدهای مسکونی ارزان‌تر در محلات شمالی شهر، در واقع به این علت است که آن واحدها امکانات معمولی دارد و تنها از نظر جغرافیایی در محلات شمالی شهر واقع شده‌اند.

در محلات شمالی شیراز علاوه بر آپارتمان، خانه‌های ویلایی و لوکس زیادی وجود دارد که متراژ آنها معمولا بالای ۲۰۰ متر است. در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های شمال شهر شیراز با استناد به آخرین فایل‌های آگهی شده مشاوران املاک را می‌بینید:

قیمت مسکن در شیراز