۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ارزان‌ ترین آپارتمان‌ های پرند چند؟ +جدول

۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
کد خبر: 588851
ارزان‌ ترین آپارتمان‌ های پرند چند؟ +جدول

ارزان‌‌ترین آپارتمان‌های شهر جدید پرند حدودا متری ۵ میلیون تومان قیمت دارد و بیشتر این واحدها مربوط به واحدهای مسکونی مهر هستند.

اقتصاد آنلاین - پریسا شاکری؛ پرند یکی از شهرهای جدید پرطرفدار حومه تهران است که البته قیمت واحدهای مسکونی آن، اندکی از دیگر رقیب خود یعنی شهر جدید پردیس اندکی کمتر است.

شهر جدید پرند یکی از شهرهای رباط‌کریم در استان تهران است. این شهر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران - ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام واقع شده‌ است. پرند دارای هفت فاز است که فازهای یک و دو، بیشتر خانه‌های شخصی‌ساز و ویلایی را در خود جای داده و در فازهای چهار و ۶ ، مسکن مهر احداث شده است.

ارزان‌ترین واحدهای مسکونی این منطقه متری حدودا بین پنج تا ۶ میلیون تومان قیمت دارد و آپارتمان‌های کوچک متراژ این منطقه بیشتر در فازهای مربوط به مسکن مهر وجود دارد. مشاوران املاک منطقه می‌گویند علت اینکه قیمت واحدهای مسکونی مهر اندکی پایین‌تر است به دلیل وامی است که روی این واحدها وجود دارد.

در ادامه بهای تعدادی از ارزان‌ترین؛ آپارتمان‌های منطقه پرند را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک منطقه را می‌بینید:

قیمت مسکن در پرند