۰ نفر

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛

کاهش ۳.۱درصدی تردد در محورهای‌های برون شهری

۱۳ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۳۷
کد خبر: 517135
کاهش ۳.۱درصدی تردد در محورهای‌های برون شهری

مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای، از کاهش ۳.۱درصدی تردد وسایل نقلیه در ۲۴ساعت گذشته در جاده‌های کشور و نیز ممنوعیت تردد در جاده چالوس خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون  به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، ‌ سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

همچنین، در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزارو ۲۹۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، تردد در این محورها نسبت به روز قبل  ۳.۱ درصد کاهش داشته است.

سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها  ۱۰.۶ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ بامداد صورت گرفته است.

آزادراه کرج - تهران، زنجان - تبریز، تهران - کرج و کرج - قزوین محورهای دارای بیشترین  تردد در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین محورهای رامیان – اولنگ – شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک –دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد–نهبندان واقع دراستان کرمان، محور خرم آباد – پلدختر واقع در استان لرستان، کیلومتر ۱۱۰ محور قزوین – همدان واقع در استان قزوین، محور فرعی سی سخت– پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد،  محور گنجنامه - تویسرکان واقع در استان همدان، محور وازک - بلده واقع در استان مازندران،  محور پونل - خلخال واقع در استان گیلان، محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه واقع در استان خوزستان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود گزارش شده‌اند.

مرکز مدیریت راه‌ها در ادامه از ممنوعیت تردد در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال و تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر داد.