۰ نفر

با برگزاری مراسم قرعه کشی؛

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد / شانس متقاضیان پژو پارس؛ هر ۲هزار نفر یک خودرو

۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۴۲
کد خبر: 667619
زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد / شانس متقاضیان پژو پارس؛ هر ۲هزار نفر یک خودرو

با پایان یافتن مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه، امروز مراسم قرعه کشی ایران خودرو برگزار و زمان اعلام نتایج آن اعلام شد. پیش تر اعلام شده بود که محصولات سایپا به جز ساینا اس از فرآیند قرعه کشی خارج شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ سومین مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه به پایان رسید. بر اساس آمارها اعلامی بیش از ۶میلیون و ۶۸۵هزار نفر در این مرحله شرکت کرده بودند که از این تعداد ۹۷ درصد متقاضی محصولات ایران خودرو بودند و تنها ۱.۲ درصد از افراد، متقاضی خودروهای سایپا بودند.

ایران خودرو در سومین مرحله از تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه در فروش فوق العاده خود ۶ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، رانا پلاس سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتور XUTP ، پارس TUS و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و در پیش فروش ۴ محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربور شارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه کرده است.

گروه خودروسازی سایپا، فروش فوق‌العاده ۵ محصول کوییک.اس، ساینا. اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر و کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز می‌کند و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

چند نفر برای لاماری ایما ثبت نام کرده بودند

در این مرحله از فروش خودرو برای محصول لاماری ایما ۷۳ هزار و ۴۹۹ نفر، برای ۱۵۳ دستگاه خودرو و پژو ۲۶ تیپ دو یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۲۴۶ نفر برای ظرفیت ۵۰۰ دستگاه خودرو اقدام به ثبت نام کرده اند.

برندگان قرعه کشی پژو پارس؛ خوش شانس ترین افراد هستند

در محصول پژو پارس  ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۱۶۱ نفر برای ظرفیت یک هزار دستگاه، پارس سال یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۳۹۸ نفر برای ظرفیت ۴ هزار دستگاه، دنا پلاس اتوماتیک ۲۷۷ هزار و ۷۹۳ نفر برای ظرفیت ۵۰۰ دستگاه، سورن پلاس ۲۴۸ هزار و ۹۹۱ نفر برای ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه، رانا پلاس ۲۶۲ هزار و ۷۷۳ نفر برای ظرفیت ۲۵۰ دستگاه و ساینا ۷۱ هزار و ۵۷۵ نفر برای ظرفیت ۹ هزار و ۱۰۸ دستگاهی در سامانه فروش ثبت نام کرده بودند.

آنگونه که اعلام شده است، فردا نتایج قرعه کشی مشروط به آمدن جواب استعلام ها از مراجع ذی صلاح اعلام خواهد شد. برندگان طرح خودروهای فرسوده نیاز به استعلام از  ستاد  مدیریت حمل و نقل و سوخت دارند و اطلاعات برندگان طرح جوانی جمعیت از طریق استعلام از سازمان ثبت احوال راستی آزمایی می شود.