۰ نفر

در راستای حمایت از سلامت سهامداران در ایام کرونا؛

سهامداران به صورت آنلاین در مجمع عمومی عادی سالیانه گروه بهمن شرکت کردند

۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۴
کد خبر: 547184
سهامداران به صورت آنلاین در مجمع عمومی عادی سالیانه گروه بهمن شرکت کردند

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه بهمن با حضور 74/3 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره گروه بهمن، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی آزمودگان در سالن اجتماعات شرکت بهمن موتور به صورت آنلاین برگزار شد و صورت های مالی سال ۱۳۹۹ این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، طبق مقررات اساسنامه، ترکیب هیات رییسه مجمع گروه بهمن از جمشید ایمانی با عنوان رییس جلسه، بیوک علیمرادلو به عنوان مدیرعامل، سعید محمد علیزاده و کیوان قاصدی به عنوان ناظر، مهدی جعفری به عنوان دبیر جلسه، محمد ضرابیان و محمد محمدی اعضای هیات مدیره گروه بهمن و با حضور ابراهیمی نماینده سازمان بورس و فاطمی نماینده حسابرسی آزمودگان تشکیل شد.

بر اساس این گزارش استماع گزارش هیأت مدیره، بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت در رابطه با عملکرد سال مالی منتهی به 1399، بررسی و تصویب صورت های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند 1399، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و علی البدل و تعیین حق الزحمه، تعیین روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی های شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و حق الزحمه اعضای کمیته های تخصصی، تعیین پاداش هیأت مدیره و سایر مواردی که تصمیم گیری راجع به آن در صلاحیت مجمع عمومی عادی می باشد، از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که طبق مقررات اساسنامه پس از تشکیل هیات رییسه با حضور نماینده سازمان بورس، حسابرس مستقل و حدود 74/3 درصد از سهامداران در سالن اجتماعات شرکت بهمن موتور برگزار شد.

بنا بر اعلام گروه بهمن، با توجه به ابلاغیه درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مجمع گروه بهمن با حضور حداقلی شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شد و سهامداران به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این شرکت اقدام کردند.

بیوک علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن در این جلسه از مدیران و کارکنان پرتلاش این شرکت که در ایام شیوع ویروس کرونا با صلابت و سخت کوشی در صحنه کسب و کار حضور داشتند و به نحو شایسته ای به ارائه خدمات به مشتریان پرداختند، تشکر و قدردانی و گفت: با وجود تحریم‌ها و مشکلات ناشی از آن، توانستیم در سال گذشته محصولات جدید ارائه کنیم. همچنین علیرغم تحریم مستقیم گروه بهمن، کاهش ۴۵ درصدی تولید را جبران کردیم و رشد چشمگیر نسبت به سال ۹۸ داشتیم و امیدواریم این رشد در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه یابد.

در ادامه جلسه جمشید ایمانی رئیس هیات مدیره گروه بهمن ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید قربان خاطرنشان کرد: به تازگی توانستیم از موسسه پایا رتبه اعتباری اخذ نماییم، بگونه ای که رتبه A برای اعتباری بلند مدت و رتبه  A1 برای اعتباری کوتاه مدت صادر شد که رتبه بسیار با کیفیت و بالایی است.

علیمرادلو با اشاره به این که در بهمن ظرفیت تولید ۱۲۰ هزار دستگاه از انواع خودرو را داریم، اظهار کرد: با ایجاد زیرساخت‌های لازم و جذب نیروی انسانی متخصص به این ظرفیت نزدیک شدیم و تا دو سال آینده به آن خواهیم رسید.

مدیرعامل گروه بهمن به رضایت ذینفعان به عنوان هدف اصلی مجموعه تاکید کرد و گفت: نه تنها در بهمن مشکلی در فرآیند فروش نداریم بلکه دغدغه ما افزایش ظرفیت بر اساس نیاز بازار است. 

وی ادامه داد: استراتژی ما تمایز است و توانستیم چه در تولید و چه در خدمات و سایر مسائل وجه تمایز را حفظ کنیم و پاسخ خوبی هم گرفتیم. مسیر در هیات مدیره رو به رشد و توسعه است و در همین راستا گروه بهمن همواره سود ده بوده و خوشبختانه هیچگاه به مرحله ضرر نرسید.

مدیرعامل گروه بهمن در ادامه دستاوردها و رشد تولید در شرکت‌های زیر مجموعه گروه بهمن را توضیح داد و از سال ۱۴۰۰ به عنوان پر محصول ترین سال گروه بهمن خبر داد.

علیمرادلو در پایان صحبت هاب خود بیان کرد: از درگاه خدا شاکریم تا در مسیری که نیاز بود، قرار گرفتیم و ثابت کردیم که بخش خصوصی در صنعت خودرو می تواند در جایگاه بالاتری قرار گیرد و این امر با همکاری شرکت های همکار و سهامداران تحقق یافت.

در ادامه حسابرس و بازرس قانونی به ارائه گزارشی از عملکرد گروه بهمن در سال ۱۳۹۹ پرداخت و پس از اشاره به سود تلفیقی 3800 میلیارد تومانی مربوط به سال 99، تصویب صورت های مالی سال ۱۳۹۹ و تقسیم ۲۸ ریال سود بابت هر سهم بین سهامداران گروه بهمن به اتفاق آرای حاضرین نیز بخش بعدی مجمع عمومی عادی سالیانه گروه بهمن بود. همچنین در این مجمع سازمان حسابرسی آزمودگان به عنوان حسابرس و بازرس قانونی تعیین شد.

گفتنی است مجمع عمومی عادی سالیانه گروه بهمن در ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آغاز شد و در ساعت ۱۷:۱۰ به پایان رسید.