۰ نفر

ورود موتورسیکلت به خط ویژه حادثه آفرید

۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبر: 540340
ورود موتورسیکلت به خط ویژه حادثه آفرید

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید بین سواری پژو و موتورسیکلت در خط ویژه خیابان ولیعصر (عج) – عطار خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت راهی بیمارستان شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، احسان مومنی در خصوص این خبر عنوان کرد: در ساعت ۰۹:۳۵ صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده خیابان ولیعصر (عج) – عطار به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: سواری پژویی که در مسیر خیابان ولیعصر (عج) بوده به شدت با موتورسیکلتی که در مسیر خط ویژه و با سرعت بالا در حال تردد بوده برخورد می‌نماید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۳ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راکب موتورسیکلت در این حادثه پس از برخورد شدید با سواری پژو به زمین برخورد و بشدت مصدوم شده که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل می‌گردند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه ۲۴ پلیس راهور فاتب مشخص گردید، هر دو وسیله به صورت ۵۰ درصد که راکب موتوربه علت ورود به خط ویژه ۵۰ درصد از سهم تقصیر و راننده پژو به علت عدم رعایت حق تقدم ۵۰ درصد مقصر در این حادثه می‌باشند.

مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

وی از رانندگان خواست به هیچ وجه داخل خط ویژه وارد نشوند شاید ورود و تغیر مسیر آن‌ها باعث برخورد شدید با اتوبوس‌های تندرو گردد و اگر راکب این موتورسیکلت به تذکرات و دستورات پلیس مستقر در ابتدای خط ویژه گوش داده و داخل خط ویژه نمیر فت اکنون مصدوم نمی‌گشت وی از راکبین موتورسیکلت خواست از تردد در خطوط ویژه جدا خودداری نمایند و به تذکرات پلیس برای حفظ جان خود گوش فرا دهند و هموراه قبل از سوار شدن و حرکت کلاه کاسکت خود را بر سر بگذارند.