۰ نفر

سقوط مرگبار پژو داخل دره + جزییات

۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰
کد خبر: 534397
سقوط مرگبار پژو داخل دره + جزییات

رییس اداره تصادفات پلیس تهران بزرگ از سقوط یک سواری پژو به داخل دره خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی یک فوتی و یک مصدوم در پی داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، سرهنگ "احسان مومنی" اظهار داشت: بامداد امروز در مسیر اتوبان خرازی، ازگیل آباد، جاده سایت مقابل تیر برق ۱۵۱ یکدستگاه سواری پژو به داخل دره سقوط می‌کند که متاسفانه یکی از سرنشینان آن آن در اثر شدت حادثه در دم فوت و یکی دیگر به شدت مصدوم می‌گردد.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۲۲ پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی افزود: تیم اورژانس نیز در محل حاضر و خدمات امدادی و درمانی را انجام دادند.

رئیس اداره تصادفات پلیس تهران گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار سنگین ترافیک به جهت تماشای حادثه بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن از محل پرتگاه توسط جرثقیل این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.وی علت این حادثه را ناتوانی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد.

مومنی بیان کرد: باوجود توصیه‌های مکرر پلیس راهور در خصوص توجه و تمرکز رانندگان به رانندگی در حین حرکت و دقت کافی داشتن در حین ورود به پیچ‌ها باز هم شاهد برزو اینگونه حودث در سطح معابر و جاده‌ها هستیم وی از رانندگان خودرو‌ها خواست تا در حین رانندگی تمام توجه خود را به خودرو و رانندگی معطوف دارند و چنانچه خستگی و خواب آلوده هستند به هیچ عنوان رانندگی ننمایند.

موُمنی اشاره کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.