۰ نفر

قتل مرد جوان با اسلحه شکاری

۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۰۰
کد خبر: 531636
قتل مرد جوان با اسلحه شکاری

رییس پلیس آگاهی گلستان از وقوع قتل مرد جوان با سلاح شکاری در جاده هاشم‌آباد گرگان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مجتبی مروتی در خصوص وقوع یک فقره قتل در ساعات بامدادی صبح امروز در روستای «هاشم‌آباد» گرگان و تصاویر منتشر شده صحنه وقوع جرم در فضای مجازی گفت: ساعت ۶ صبح امروز خبر کشف یک جسد در‌ جاده روستای «هاشم‌آباد» گرگان در مجاورت مسیر راه‌آهن به پلیس ۱۱۰ گزارش شد.
وی تصریح کرد: بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل و تیم بررسی صحنه جرم به محل اعزام شد.
رییس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: در بررسی صحنه جرم مشخص شد این مرد جوان از بیرون با اسلحه شکاری مورد اصالت گلوله قرار‌ گرفته از ناحیه کتف مجروح و به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.
مروتی بیان کرد: در این راستا سه نفر مظنون دستگیر شده و تحت نظر پلیس هستند و تحقیقات در‌حال انجام است و به محض وصول نتیجه و دستگیری عامل یا عوامل احتمالی این واقعا موضوع به اطلاع‌رسانی خواهد شد
وی با انتقاد از انتشار تصاویر وقوع جنایت در فضای مجازی، تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان در اجرای قانون، تحقیقات پلیسی و کشف جرم تحت تاثیر فضای مجازی عمل نخواهد کرد و بر اساس قانون و اقدامات حرفه‌ای و پلیسی، پیگیری‌های قضایی و انتظامی را انجام خواهد داد.
رییس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: همانطور که قبل از گسترش فعالیت‌ها در فضای مجازی و پدیده شبکه‌های اجتماعی پلیس با اقتدار و صلابت وظایف قانونی خود را در پیشگیری و کشف جرم اجرایی می‌کرد، این روزها نیز با همان قدرت حتی بیشتر از گذشته با اتکا بر ابزارهای قانونی، فناوری روز و دانش کارآگاهان زبده و کارآزموده، ماموریت قانونی خود را در راستای کشف حقیقت و برقراری نظم و آرامش در‌ جامعه اجرایی خواهد کرد.
مروتی گفت: هر فردی که با نیت تشویش اذهان عمومی، جریحه‌دار‌ کردن افکار عمومی و ترویج خشونت و گسترش احساس ناامنی اقدام به انتشار تصاویر خشن در فضای مجازی کند براساس قانون برخورد خواهد شد.
وی در پایان با تقدیر از رسانه‌های رسمی در همراهی با پلیس در خصوص گسترش نظم و امنیت در جامعه گفت: از شهروندان تقاضا داریم اطلاعات موثق در خصوص اتفاقات را به صورت رسمی از پلیس دریافت کنند.