۰ نفر

جزییات آتش سوزی تونل اردبیل - سرچم + عکس

۶ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۷
کد خبر: 531293
جزییات آتش سوزی تونل اردبیل - سرچم + عکس

فرمانده پلیس راه خلخال - زنجان از مهار آتش‌سوزی در تونل شماره یک جاده اردبیل - سرچم خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، نجات حمزه  اظهار کرد: نقص فنی یک دستگاه کامیون کشنده حمل بار سیب‌زمینی در تونل شماره یک جاده اردبیل - سرچم باعث آتش‌سوزی در آن تونل شد.

وی با اشاره به جزییات این حادثه افزود: ساعت ۱۸ عصر امروز یک دستگاه کامیون کشنده ۱۲ چرخ ولوو FH به‌دلیل نقص فنی در سیستم چرخ عقب در کیلومتر ۹۰ جاده اردبیل - سرچم دچار آتش سوزی و به لحاظ ورود به تونل در داخل تونل یک آتش گرفت.

فرمانده پلیس راه خلخال - زنجان بیان کرد: با حضور به‌موقع و امدادرسانی سریع عوامل پلیس راه، پس از نیم ساعت تلاش مهار اولیه آتش با کپسول‌های آتش‌نشانی انجام و با حضور نیروهای انتظامی شهرستان کوثر، ضمن پیشگیری از انتقال آتش به سایر نقاط کامیون کشنده و سایر خودروهای عبوری و مسدود نمودن دو سر تونل از آتش‌سوزی در سیستم روشنایی تونل و نیز خسارت به تجهیزات راهداری جلوگیری به عمل آمد.

3

حادثه خسارت جانی به همراه نداشت

حمزه تصریح کرد: در این حادثه با همکاری تانکرهای آب عبوری آتش‌سوزی به‌طور کامل مهار و این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.

وی گفت: این کامیون عصر امروز از اردبیل به مقصد استان همدان با بار سیب زمینی در حرکت بود که حادثه داخل تونل موجب ترافیک شد ولی از ساعاتی پیش ترافیک روان از سمت استان اردبیل به مقصد استان‌های مرکزی کشور از مسیر سرچم برقرار شد.

4

فرمانده پلیس راه خلخال - زنجان اظهار کرد: از رانندگان حمل بار، سوخت و سایر اقلام غذایی و باری  درخواست می‌کنیم تا هنگام  تصمیم برای حرکت در مقصدهای طولانی نسبت به کنترل سیستم فنی خودرو قبل از حرکت اقدام و تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی به همراه داشته باشند.

5