۰ نفر

چرا صبا راد از صداوسیما رفت؟ / خانم مجری پس از چندسال واقعیت را گفت!

۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۲۱
کد خبر: 697308
چرا صبا راد از صداوسیما رفت؟ / خانم مجری پس از چندسال واقعیت را گفت!

دلیل واقعی صبا راد برای خداحافظی از صداوسیما پس از سال ها مشخص شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ صبا راد درباره دلیل خداحافظی اش از صداوسیما که سوال یکی از فالوورهایش بود نوشت:  خودم خیلی اجرا رو دوست دارم و هنوزم دارم اما متاسفانه بعد از ۲۲ سال نه بیمه شدم نه استخدام

صبا راد، همکاری‌اش با صدا و سیما را از نیمه دهه ۷۰ با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد و با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه تهران به شهرت رسید.

چرا صبا راد از صداوسیما رفت؟

چرا صبا راد از صداوسیما رفت؟ / خانم مجری پس از چندسال واقعیت را گفت!

 همکاری صباراد با برنامه تلویزیونی در چند سال گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و حتی برای مدتی شایعه ممنوع‌التصویری اش به گوش می‌رسید.

او سال ۹۸ با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود دلیل خداحافظی‌اش از تلویزیون را بیان کرده بود. او در متنی نوشت: «پست اخیرم درباره عدم همکاری با تلویزیون موضوعی کاملاً شخصی‌ست و هیچ ارتباطی با آنان که بر طبق جنگ و نفاق (در داخل و خارج از کشور) می‌کوبند ندارد. من هم مثل همه هموطنان نازنینم داغدار و غمگین رویدادهای اخیر و در عین حال دوستدار ایران بزرگ و مردم عزیزم هستم.»

بلاگر شدن صبا راد!

صبا راد حالا مدتی است سبک زندگی خود را در قالب نمایش خانه و زندگی، آشپزی و فعالیت روزمره در اینستاگرام منتشر می کند. او از این طریق تبلیغات های زیادی هم مابین فعالیت مجازی اش منتشر کرده و کسب درآمد می کند.