۰ نفر

شباهت عجیب پژمان بازغی به برادرش + عکس

۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۳۸
کد خبر: 668985
شباهت عجیب پژمان بازغی به برادرش + عکس

عکس پژمان بازغی و برادر کوچکترش پرهام.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ شباهت عجیب پژمان بازغی به برادر کوچکترش پرهام واکنش های زیادی را میان طرفداران این بازیگر محبوب داشته است.

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره  متولد شد.  او یک برادر بزرگتر از خود بنام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده است.

شباهت عجیب پژمان بازغی به برادرش

شباهت عجیب پژمان بازغی به برادرش + عکس

اولین فیلم پژمان بازغی

به صورت جدی فعالیت خود از سال ۱۳۷۲ وقتی دانشجو بود با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان با فیلم اعتراف به کارگردانی مجید فهیم خواه شروع کرد. بعد از پایان دانشگاه به تهران رفت و از طریق تست در دفاتر بازیگری موفق شد سال ۱۳۸۷ در سریال آژانس دوستی در یک نقش فرعی ایفای نقش کند.

ازدواج و طلاق پژمان بازغی

پژمان بازغی در سال ۱۳۸۶ وقتی ۳۳ ساله بود با مستانه مهاجر (تدوینگر) که دو ماه از او کوچکتر بوده ازدواج کرد، این زوج در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شدند. حالا ثمره این عشق یک دختر بنام نفس می باشد. پژمان بازغی و مستانه مهاجر اواخر سال گذشته از یکدیگر جدا شدند.

سکته قلبی پژمان بازغی

او سال ۱۳۹۵ حین بازی فوتبال در زمین با افت ناگهانی فشار مواجه شد و به زمین افتاد، بعد از انتقال به بیمارستان مشخص شد سکته خفیفی را رد داده است.