۰ نفر

امیرعباس گلاب بینی اش را عمل کرد! + عکس

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳
کد خبر: 668249
امیرعباس گلاب بینی اش را عمل کرد! + عکس

عکسی از امیرعباس گلاب پس از عمل بینی.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ عکسی از امیرعباس گلاب پس از عمل بینی در بیمارستان منتشر شده است که تعجب طرفداران این خواننده پاپ را به همراه داشته است.

امیر عباس گلاب متولد ۲۴ آبان ۱۳۶۵ در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل آکادمیک رشته موسیقی می باشد، بجز خوانندگی، آهنگسازی و ترانه سرایی نیز میکند، مدتی نزد مرحوم محمد نوری آموزش خوانندگی دیده است و از بچگی دوست داشت خواننده است.

اولین عکس امیرعباس گلاب پس از عمل بینی

امیرعباس گلاب بینی اش را عمل کرد! + عکس

اولین آهنگ امیر عباس گلاب

او درباره پخش اولین آهنگش گفته است: آهنگ فقط برو اولین کار من بود و قرار بر پخش این اثر نبود، این قطعه بر اثر یک اتفاق ساخته شد و بعد از آن‌ها ضبط شد، چند نفری آن‌ را شنیدند و استقبال کردند که قرار بر این شد که آن را پخش کنیم.

تقریبا ۱۰ سال پیش بود از طریق یکی از دوستان با خانمی آشنا شدم که مدتی در کما بوده است، این خانم بعد از بهبودی کامل دستخوش تغییر شده و تبدیل به یک آدم خیر شده بود ایشان قطعه‌  فقط برو را شنیده و با آن ارتباط برقرار کرده بودند، این شد که از من خواستند قطعه‌ ای با چنین مضمونی بخوانم.

جالب این‌جا است که من مدتی دچار کابوس‌های وحشتناکی بودم و خواب درستی نداشتم همزمانی این اتفاق‌ ها و آرامش نسبی که بعد از خواندن این قطعه حاصل شد باعث شد که آن را پخش کنم.