۰ نفر

تغییر باور نکردنی چهره بازیگر کودکی یوزارسیف پس از ۱۸ سال + عکس

۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۳۰
کد خبر: 660848
تغییر باور نکردنی چهره بازیگر کودکی یوزارسیف پس از ۱۸ سال + عکس

عکسی از بازیگر کودکی نقش یوسف پیامبر پس از ۱۸ سال را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  حسین جعفری وقتی ۱۲ ساله بود توسط پسر عمه خود مصطفی زمانی به فرج الله سلحشور کارگردان سریال یوسف پیامبر معرفی شد. او بعد از تست و قبولی به عنوان بازیگر نقش کودکی یوسف بازی کرد.

تغییر باور نکردنی چهره بازیگر کودکی یوزارسیف

عکسی جدید از حسین جعفری در اینستاگرام منتشر شده است که تغییر چهره این بازیگر طی ۱۸ سال  سوژه کاربران فضای مجازی شده است. فیلمبرداری سریال یوسف سال  ۱۳۸۳ آغاز شده بود. حسین جعفری که در آن زمان ۱۲ سال داشت و هم اکنون ۳۰ ساله است.

تغییر باور نکردنی چهره بازیگر کودکی یوزارسیف پس از ۱۸ سال + عکس

 بازیگر کودکی نقش یوسف کجاست؟

 بازیگر کودکی نقش یوسف پیامبر درحال حاضر در رشته فیلمسازی و بازیگری فعالیت می کند. در حال فیلمسازی و ادامه راه بازیگرست.

حسین جعفری درباره سخت ترین سکانس یوسف پیامبر گفته است: فکر کنم سخت ترین قسمت‌ های سریال از نظر من سکانس هایی بود که در چاه بودم و فیلمبرداری آن هم در فصل سرد زمستان بسیار سخت بود.

سریال یوسف پیامبر

یوسف پیامبر در ۷ تیر ۱۳۸۷ در شبکهٔ یک پخش شد. نوشتن فیلم‌نامهٔ یوسف پیامبر بر عهدهٔ سلحشور بود و آن را تا سال ۱۳۸۲ به پایان رساند. ساخت مجموعه در تیر ۱۳۸۲ برای ۴۰ قسمت آغاز شد اما به دلیل عدم تأمین بودجه توسط صدا و سیما، ساخت مجموعه به تعویق انداخته شد و پس از سه ماه، مراحل پیش‌تولید مجموعه در شهرک دفاع مقدس آغاز شد. فیلم‌برداری مجموعه در اردیبهشت ۱۳۸۳ آغاز شد اما به دلیل مشکلات بودجه از ماه مهر چندین بار به تعویق انداخته شد. فیلم‌برداری یوسف پیامبر در فروردین ۱۳۸۶ به پایان رسید.