۰ نفر

جراحی زیبایی کار درست ویشکا آسایش داد / خانم بازیگر خودش را نشناخت!

۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵
کد خبر: 658297
جراحی زیبایی کار درست ویشکا آسایش داد / خانم بازیگر خودش را نشناخت!

عکس جدید ویشکا آسایش خبرساز شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ عکس جدید ویشکا آسایش سوژه داغ فضای مجازی شده است. کاربران با دست به دست کردن این عکس به جراحی های زیبایی ویشکا آسایش همانند عمل چشم گربه ای، تزریق فیلر لب و کانتورینگ صورت اشاره می کنند.

جراحی زیبایی ویشکا آسایش

ویشکا آسایش در پاسخ به این شایعات عکس خودش را منتشر کرد و با هشتگ روزی روز گاری مریخ اعلام کرد که چهره اش گریم برای این فیلم است. البته خود او نیز از شدت تغییرات چهره اش تعجب کرده است و نوشته: اوا این کیه!؟

عمل زیبایی کار درست ویشکا آسایش داد / خانم بازیگر خودش را نشاخت!

داستان روزی روزگاری مریخ کاری

سریال روزی روزگاری مریخ کاری از پیمان قاسمخانی و محسن چگینی است و از ۲۱ تیرماه پخش آن آغاز شد.

در روزگاری هستیم که همه موجودات از سیارات مختلف به مریخ سفر می‌کنند… شما چطور؟ این خلاصه داستانی است که درباره سریال روزی روزگاری مریخ منتشر شده است و به اندازه کافی کنجکاوی‌برانگیز است که ببینیم بقیه این سه نقطه چطور پر می‌شود.

موضوع سریال همانطور که از اسمش پیداست یک کمدی فانتزی است که در فضایی خیالی و در فضا می‌گذرد و شخصیت اصلی داستان در یک ماجرای پیچیده، پایش به کره مریخ باز می‌شود.

مهاجرت ویشکا آسایش به آلمان

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران متولد شد و یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد. این بازیگر کشورمان در سن ۱۴ سالگی به همراه خواهرش برای تحصیل راهی لندن شدند اما چون امکان رفتن به لندن به صورت مستقیم وجود نداشت مجبور شدند به نزد عمویشان در آلمان رفتند و آنجا مشغول تحصیل شدند اما این اتفاق چندان دوامی نداشت و باز به ایران بازگشتند.

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش یکی از متفاوت ترین داستان های زندگی او است چراکه خودش پیشنهاد ازدواج را به همسرش داد.این بانوی هنرمند درباره ماجرای ازدواجش گفت:من اولین باری که لندن بودم یکی از دوستانم برای من نامه نوشت و از آمدن سه تا پسر خوش تیپ و قد بلند صحبت کرد و من تقریبا دو سال به همسرم علاقه مند بودم و در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و در یک مهمانی که مشغول صحبت با هم شدیم همانجا به او گفتم که من دو سال است که از شما خوشم می آید و آخر مهمانی شماره همدیگر را گرفتیم و این آغاز ماجرای ازدواج ما بود.رضا قبادی همسر ویشکا آسایش است و این بانوی هنرمند مدت کوتاهی بعد از ازدواجش تصمیم به بچه دار شدن گرفت و پسرش گیو سال ۸۴ به دنیا آمد.

آغاز بازیگری ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بعد از چند سال زندگی در آلمان به ایران بازگشت و دیپلمش را گرفت و اولین تجربه بازیگری او مربوط به سریال امام علی (ع) و نقش قطام است.