۰ نفر

عکس بدون آرایش بهاره رهنما همه را شوکه کرد!

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵
کد خبر: 657118
عکس بدون آرایش بهاره رهنما همه را شوکه کرد!

عکس بهاره رهنما بدون آرایش روند افزایش سن این بازیگر را به خوبی نشان می دهد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بهاره رهنما که پس از طلاق دومش تغییراتی را در زندگی اش ایجاد کرده است که مهم ترین آن تغییر در نوع پوشش است عکسی بدون آرایش و فیلترهای اینستاگرامی از خودش منتشر کرده است که در آن به خوبی روند طبیعی افزایش سن این بازیگر در چهره اش نمایان است.

عکس  بدون آرایش بهاره رهنما

بهاره رهنما در بخشی از صحبت هایش گفت که تغییر حجابش هیچ ربطی به ازدواج جدید یا حکومت ندارد و تنها یک حس درونی است که خودش حس خوبی را با این نوع پوشش تجریه می کند و این استایل را می پسندد.

چهره بدون آرایش بهاره رهنما همه را شوکه کرد + عکس

 

 

فیلم زایمان بهاره رهنما در بیمارستان!

بهاره رهنما به تازگی خبر طلاقش را رسانه ای کرده و شایعاتی مبنی بر ازدواج سومش را تکذیب کرده است. به تازگی فیلمی از لحظه زایمان بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده است که جنجال به راه انداخته. پیمان قاسم خانی به مناسبت تولد دخترش در اینستاگرام فیلمی را منتشر کرد که واکنش کاربران را درپی داشت خیلی ها با وجود اینکه نوزادی دختر بهاره رهنما دیده و ذوق کرده بودند اما به انتشار چنین فیلم خصوصی در فضای عمومی واکنش نشان دادند و آن را شرم آور دانستند.

طلاق اول بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

طلاق  دوم بهاره رهنما

خانم بازیگر در ۴ شهریور ۱۳۹۶ خبر ازدواج دوم خود با امیرخسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد. بهاره رهنما اواخر سال گذشته از همسر دومش جدا شد.

محکومیت بهاره رهنما به ۵۰ ضربه شلاق​

فروردین ۱۳۹۷ سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی با انتقاد از وضعیت کشور نوک انتقادات را به سمت سلبریتی های حامی حسن روحانی گرفت.

ابتدا امیر مهدی ژوله نسبت به سخنان خسروی واکنش نشان داد اما دقایقی بعد پیج اینستاگرام این هنرمند هک و بسته شد.

خانم رهنما در دفاع از ژوله ، سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.

دادگاه بخاطر موقعیت اجتماعی این بازیگر و عدم سابقه قبلی ، حکم را دو سال تعلیق کرد تا در صورت عدم ارتکاب تخلف این محکومیت بی اثر شود.