۰ نفر

تغییر چهره شدید لعیا زنگنه در آستانه ۶۰ سالگی! + عکس

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱
کد خبر: 655900
تغییر چهره شدید لعیا زنگنه در آستانه ۶۰ سالگی! + عکس

عکس هایی از روند تغییر چهره لعیا زنگنه از جوانی تا آستانه ۶۰ سالگی را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  لعیا زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ است. او چند روز دیگر ۵۷ سالگی خود را جشن خواهد گرفت. به همین مناسبت عکس هایی از روند تغییر چهره لعیا زنگنه منتشر شده است که در ادامه آنها را می بینید.

تغییر چهره شدید لعیا زنگنه از دیروز تا امروز

تغییر چهره شدید لعیا زنگنه در آستانه ۶۰ سالگی! + عکس

تغییر چهره شدید لعیا زنگنه در آستانه ۶۰ سالگی! + عکس

ورود لعیا زنگنه به بازیگری

لعیا زنگنه از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در تاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۷۵ با نقش آفرینی فیلم راز مینا ساخته  عباس رافعی وارد عرصه  سینما شد. پدرش اصالتا اصفهانی اسـت و مادرش اصالتا بختیاری می‌باشد. پدر زنگنه مهندس معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و مادرش خانه دار اسـت.

دیدار لعیا زنگنه و رامین پرچمی پس از ۲۸ سال

بازی زیبای لعیا زنگنه در مجموعه تلویزیونی در پناه تو ساخته حمید لبخنده، سال ۱۳۷۳هنوز در یادها مانده است. همچنین بازی کوتاه او در فیلم مزاحم کاری از سیروس الوندشاید بهترین نقش آفرینی او در سینما تا به امروز باشد.

لعیا زنگنه بعد از ۲۵ سال در اکران مردمی ظاهر شد.  حواشی پنجمین اکران مردمی فیلم «بی‌صدا حلزون به دلیل دیدار لعیا زنگنه، رامین پرچمی پس از ۲۸ سال بسیار داغ شد.

سریال تولدی دیگر نقطه اوج شهرت لعیا زنگنه

سریال «تولدی دیگر» داستان زندگی زن و شوهری مرفه در حال کشمکش برای طلاق اسـت کـه بچه های شان دراین میان بلاتکلیف هستند. زن و شوهر موقع رفتن بـه یک مهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه می شوند. ماشین بـه دره سقوط می کند و آتش می گیرد. شوهر در آخرین لحظات از خودرو بیرون می‌پرد و او راکه مجروح اسـت پیدا می کنند، اما همسرش مفقود شده و…

ازدواج و همسر لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متاهل اسـت و صاحب یک دختر می باشد اما تا امروز اجازه نداده کـه اطلاعاتی از خانواده او در رسانه ها منتشر شود. او درمورد حریم خصوصی زندگی اش بـه شدت حساس می‌باشد.