۰ نفر

بن افلک از جنیفر لوپز خسته شد! / عکس جنجالی ماه عسل در پاریس

۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبر: 655797
بن افلک از جنیفر لوپز خسته شد! /  عکس جنجالی ماه عسل در پاریس

عکسی از ماه عسل جنیفر و بن افلک سوژه رسانه ها شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ جنیفر لوپز ۵۳ ساله و همسرش بن افلک ۴۹ ساله، هفته گذشته جشن  عروسی‌شان را در لاس وگاس برگزار کردند و حالا به همراه فرزندانشان برای گذراندن ماه عسل خود به پاریس سفر کرده اند.

اما گویا این سفر بن افلک را حسابی خسته کرده است.

این زوج از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ با هم بودند و بعد از آن از هم جدا شدند. دست سرنوشت، بعد از ۱۷ سال جدایی، مجددا آن‌ها را در کنار هم قرار داد و در نهایت با هم ازدواج کردند.

 

بن افلک از جنیفر لوپز خسته شد! /  عکس جنجالی ماه عسل در پاریس

بن افلک از جنیفر لوپز خسته شد! /  عکس جنجالی ماه عسل در پاریس

حرف های جنیفر لوپز درباره ازدواجش با بن افلک

هفته گذشته جنیفر لوپز و بن افلک در مراسمی در لاس وگاس مراسم عروسی شان را برگزار کردند. 

جنیفر لوپز درباره ازدواجش با بن افلک گفته است: «موفق شدیم. عشق زیباست. عشق مهربان است. و مشخص شد که عشق صبور هم هست. صبری ۲۰ ساله. دقیقاً همان چیزی که می خواستیم. شب گذشته ما به لاس وگاس پرواز کردیم، با چهار زوج دیگر در صف عقدنامه ایستادیم، که همه آن ها سفری مشابه را به پایتخت ازدواج جهان انجام داده بودند. پشت سر ما دو نفر دست های یکدیگر را گرفته و یکدیگر را در آغوش گرفته بودند. جلوی ما هم زوجی جوان بودند که سفر سه ساعته با ماشین را زا ویکتورویل در دومین جشن تولد دخترشان انجام داده بودند، همه ما یک چیز مشابه می خواستم، اینکه دنیا ما را به عنوان زوج بشناسد و عشقمان به جهان را از طریقی باستانی و سمبل تقریباً جهانی ازدواج نشان داهیم.»

جنیفر لوپز در ادامه خبرنامه خود می گوید: «ما همه این ها را داشتیم. و بسیار بیشتر. بهترین شب زندگی مان بود. از شما کلیسای عروسی سفید کوچک به خاطر اینکه به ما اجازه دادند از اتاق پرو برای عوض کردن لباس هایمان وقتی بن در اتاق مردان لباسش را عوض می کرد ممنونیم». در ادامه متنش، جنیفر لوپز می گوید: «درست گفته اند وقتی می گویند تمام چیزی که نیاز دارید عشق است. ما بسیار خوشحالیم که این چیز را به وفور داریم. خانواده جدید خارق العاده ۵ نفره ای از کودکان و زندگی که هرگز به اندازه زمان کنونی برای داشتن آن دلیل نداشته ایم.»