۰ نفر

افشاگری حسین مهری از پشت پرده تقلب در شب های مافیا / دیدم چه کسی تقلب رساند!

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبر: 652888
افشاگری حسین مهری از پشت پرده تقلب در شب های مافیا / دیدم چه کسی تقلب رساند!

حسین مهری در جدیدترین لایو اینستاگرامی خود شایعه تقلب در شب های مافیا را تایید کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  در قسمت دوم از فصل پنجم شب‌های مافیا ۴ اتفاق غیر منتظره‌ای شوکی به شرکت‌کنندگان و دنبال کنندگان این مسابقه وارد کرد. حامد آهنگی با لو دادن نقش خود توسط گرداننده از بازی اخراج شد و اعلام کرد که شهروندان صادقانه بازی نمی‌کنند و تقلب کرده‌اند.

پشت پرده تقلب در شب های مافیا لو رفت

حسین مهری که چند روز گذشته با انتشار پستی اعلام کرده بود به زودی  پشت پرده تقلب در شب های مافیا را افشا می کند به وعده خود عمل کرد و در لایوی که منتشر کرد ماجرا را تعریف کرد.

افشاگری حسین مهری از پشت پرده تقلب در شب های مافیا / دیدم چه کسی تقلب رساند!

دیدم چه کسی تقلب رساند

حسین مهری در لایوی اینستاگرامی با اشاره به پشت پرده تقلب در شب های مافیا گفت: در دست دوم بازی اتفاقاتی افتاد که من ترجیح دادم آن را به مردم بگویم. زمانی که برنامه را ضبط کردیم به آقای سعید ابوطالب، کارگردان گفتم که مخاطبان این قسمت را قطعا دوست نخواهند داشت، اما ایشان نظر دیگری داشتند. متاسفانه زمانی که بازی آغاز شد و چهار نفر از بازیکنان صحبت کردند، دیدم که دو نفر از بازیکنان بیرون را نگاه می‌کنند و تقریبا تایید می‌گیرند و آن رابطی که تایید را می‌فرستاد را هم دیدم که چه کسی است. همان جا مقابل همه واضح اعلام کردم، کمی هم فضا سنگین شد و بازیکنانی که مافیا بودند از اینکه تقلب صورت می‌گیرد ناراحت بودند. خود شهروندان هم ناراحت بودند و آن افرادی هم که تقلب کردند کمی نگران شدند و این جو خوبی برای بازی ایجاد نکرد.

چرا حامد آهنگی در شب های مافیا عصبی شد؟

مهری در ادامه مطرح کرد: هیچگاه اسمی از آن دو بازیکن نمی‌برم؛ چراکه به هر حال در نهایت بازی بوده و قرار بوده یک فضای تفریحی باشد و شیطنت شد. همان ابتدا مشخص شده بود من مافیا هستم و یکسری کمک‌ها رسیده بود و به همین دلیل حامد آهنگی هم بعد از اینکه من بیرون رفتم این تصمیم را گرفت و ماجرا از این قرار بود. اگر مخاطبان با دقت بازی را ببینند کامل متوجه می‌شوند.

وی گفت: در صورتی که خود گروه مافیا از محمدرضا علیمردانی گرداننده گرفته تا کارگردان و دوستان دیگر، تلاششان این بود که بازی سالم و سلامت صورت بگیرد. واقعا گاهی پیش می‌آمد که مجبور بودم بروم و ببینم ماجرا از چه قرار است و می‌دیدم که کسی را گذاشتند که تقلب صورت نگیرد. خیلی مراقبت می‌شد، ولی متاسفانه شیطنتی شد و در نهایت آن دست دوم خیلی به ذائقه مخاطب خوش ننشست و من هم اگر اتفاقاتی از این دست بیفتد اعتمادم کامل از دست می‌رود.