۰ نفر

برادر شوهر سابق بهاره رهنما او را با خاک یکسان کرد! + عکس

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۰۸
کد خبر: 651970
برادر شوهر سابق بهاره رهنما او را با خاک یکسان کرد! + عکس

استوری برادر شوهری سابق بهاره رهنما سوژه شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بهاره رهنما همسر پیشین پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند. وی پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.  بهاره رهنما اواخر سال گذشته از همسر  دوم خود نیز جدا شد. 

همچنین اوایل سال گذشته بود که ازدواج پیمان قاسم خانی و همسر جوانش با اختلاف سنی ۲۵ ساله حسابی خبرساز شد. همسر پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی است که درحال سپری کردن سی و یکمین سال زندگی خود می‌باشد. او روانشناس بالینى کودک و نوجوان، عضو سازمان نظام روانشناسی و یکی از طرفداران زندگی گیاهخواری است. 

برادر شوهر سابق بهاره رهنما او را با خاک یکسان کرد

مهراب قاسمخانی همسر سابق شقایق دهقان و بردار شوهر سابق بهاره رهنما استوری  میترا ابراهیمی را بازنشر کرده و نوشته است: عروس اوردیم از هر انگشتش صدتا هنر میریزه

 کاربران مجازی می گویند که او به بهاره رهنما کنایه زده است.

برادر شوهر سابق بهاره رهنما او را با خاک یکسان کرد! + عکس

بیوگرافی مهراب قاسم‌ خانی

مهراب قاسم‌ خانی متولد ۱۶ آذر ۱۳۵۰ در تهران، نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس نقاشی است، یک برادر بنام پیمان دارد که او هم نویسنده است، دوبار ازدواج کرده، او مهران مدیری را به دورهمی آورد اما خودش اخراج شد.

ازدواج اول مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی در ۲۳ سالگی با دختری بنام مریم گلرو ازدواج کرد و در ۲۵ سالگی صاحی یک دختر بنام نیروانا شد این زندگی مدتی بعد دچار حاشیه شد و سرانجام به طلاق انجامید

ازدواج دوم مهراب قاسم خانی

قاسم خانی برای بار دوم در سال ۱۳۸۳ با شقایق دهقان بازیگر شناخته شده ازدواج کرد که تا به امروز دوام آورده، آنها صاحب یک فرزند پسر بنام نویان هستند. محراب و شقایق سر سریال پاروچین با یکدیگر آشنا شدند.

شقایق دهقان دوباره ازدواج کرد 

به تازگی خبر ازدواج دوم شقایق دهقان حسابی داغ شده است که می توانید جزییات آن را از اینجا بخوانید.