۰ نفر

نیکی کریمی در سریال یاغی چه نقشی دارد؟ + عکس

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۸
کد خبر: 651948
نیکی کریمی در سریال یاغی چه نقشی دارد؟ + عکس

سریال یاغی جدیدترین اثری است که نیکی کریمی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست. تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکاست که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است.

سریال یاغی جدیدترین اثری است که نیکی کریمی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

نقش نیکی کریمی در سریال یاغی چیست؟

در پایان قسمت هشتم بازی نیکی کریمی در نقش و شمایلی متفاوت شروع شد. او درهمان ابتدا با آن گریم و رفتاری که از خودش نشان داد تا حد زیادی از مختصات نقشش پرده برداشت.

نیکی کریمی را در «یاغی» با چتری بسیار کوتاه و رنگ پوستی زرد و تا حدی تیره می‌بینیم. مژه‌هایش ریخته و به نظر می‌رسد به جای ابروها هم با مداد توی صورتش خط کشیده است. چهره‌اش بی‌حالت است و نگاهش هیچ حسی را منتقل نمی‌کند. فک پایینش یک مقدار به طرف راست متمایل شده و در کل حالتی خشن به خودش گرفته است.

نیکی کریمی در سریال یاغی چه نقشی دارد؟ + عکس

هنوز نامی از او نمی‌دانیم اما در همان نقطه ورود با زخمی کردن عمدی دستش، دروغ‌هایی که پشت هم گفت و نهایتا بیهوش کردن عاطفه موضعش را در سریال مشخص کرد.

خانواده نیکی کریمی

اصالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

شروع کارگردانی نیکی کریمی

نیکی کریمی سال ۱۳۸۳ وقتی ۳۳ ساله بود اولین فیلم بلند خود بنام «یک شب» را ساخت که بخاطر شرایط ممیزی در ایران اکران نشد اما در جشنواره فیلم کن درخشید

علت ازدواج نکردن نیکی کریمی

نیکی کریمی هنوز ازدواج نکرده و زندگی مجردی دارد و همیشه در مواجه با سوالی در مورد علت ازدواج نکردن خود می گوید؛ این سوال ها به دور از نزاکت است.