۰ نفر

عذرخواهی دوباره حامد آهنگی / شائبه تقلب در شب های مافیا رد شد؟

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵
کد خبر: 651739
عذرخواهی دوباره حامد آهنگی / شائبه تقلب در شب های مافیا رد شد؟

قسمت دوم از فینال فینالیستهای شب های مافیا با وجود این که یکی از بی‌رمق‌ترین بازی‌های این رئالیتی شو به علت حاشیه هایی به سرعت در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در روز سوم که فقط دو عضو مافیا در بازی حاضر بودند، حامدآهنگی با گرفتن یک چالش اعتراض خود را نسبت به روند بازی علنی کرد و به شکل غیر مستقیم گفت که در بازی تقلب وارد شده است. او در ادامه صحبت‌هایش تعمدا به گونه‌ای نقشش را لو داد تا مشمول جریمه انضباطی شود و از بازی اخراج شود. بعد از اخراج آهنگی ، شهروندان عضو آخر مافیا را هم با اجماع از بازی خارج کردند تا در ظاهر به یک پیروزی قاطع برسند.

قهر حامد آهنگی وسط فینال شب های مافیا! + فیلم

چند روز بعد از پخش این قسمت حسین مهری نیز با انتشار متنی شائبه تقلب در این برنامه را پررنگتر کرد.  حسین مهری بازیگر سریال زمانه و یکی از شرکت کنندگان حاضر در شب های مافیا صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد و با انتشار عکسی از خود به طور ضمنی حرفهای حامد آهنگی را تایید کرد. 

جنجال تقلب در شب های مافیا / حسین مهری افشاگری کرد

تقلب در شب های مافیا

در حالی که بحث و گمانه زنی درباره تقلب در این قسمت داغ است بعد از گذشت چند روز و شروع قسمت دیگری از این برنامه، حامد آهنگی بازیگر طناز و با اخلاق بابت عصبانیت در قسمت دوم فینال فینالیست‌های مافیا عذرخواهی کرد. حامد آهنگی با اشاره به ماجرای هفته گذشته و عصبانیت خود ابراز کرد:

من هفته پیش یک اتفاقی افتاد که برای خودم قابل احترامه

عصبی شدم، نقشم رو لو دادم اما این رو بدونید این اولین بارم بود که این کار رو کردم و امیدوارم آخرین بار باشه

تک تکتون رو دوست دارم صادقانه می گم و اون مسئله برای بازی بود دو. تا داداش هم باه بازی می کنن احتمال داره یکی عصبانی بشه و خیلی مخلصم. من اصلا پلیر خوبی نیستم و واقعا دارم از شما یاد می گیرم امیدوارم از من به دل نگرفته باشید مخصوصا اونهایی که یار من بودن به عنوان مافیا

هفته ای که گذشت چه کامنت هایی دریافت کردم چه کامنت هایی