۰ نفر

کت و شلوار عجیب لیلا بلوکات خبرساز شد + عکس

۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴
کد خبر: 651051
کت و شلوار عجیب لیلا بلوکات خبرساز شد + عکس

در ادامه تصاویری از حضور لیلا بلوکات در نخستین نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  نخستین نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی کارگردان سینما آذرماه ۱۴۰۰ در گالری گلستان برگزار شد.  لیلا بلوکات با انتشار عکس هایی اعلام کرد که از این نمایشگاه بازدید کرده است. استایل  لیلا بلوکات که کت با دو رنگ متفاوت صورتی و سفید بود بسیار مورد توجه قرار گرفت.

کت و شلوار عجیب لیلا بلوکات

در ادامه تصاویری از حضور لیلا بلوکات در نخستین نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی را می بینید.

کت و شلوار عجیب لیلا بلوکات خبرساز شد + عکس

کت و شلوار عجیب لیلا بلوکات خبرساز شد + عکس

کت و شلوار عجیب لیلا بلوکات خبرساز شد + عکس

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۱ در تهران  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش است که از ۱۴ سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید. 

ازدواج لیلا بلوکات

بلوکات درباره ازدواج گفته است: موضوع ازدواج در اولویت زندگی امروز من نیست هر چند معتقدم ازدواج از موضوعاتی نیست که روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.

جراحی لیلا بلوکات

بلوکات درباره جراحی های زیبایی اش می گوید: من بارها به خاطر بینی کوچک و گونه برجسته ام مورد قضاوت قرار گرفتم ، حتی اغلب کارگردان ها فکر می کنند هیچ جای صورتم مال خودم نیست. اما قسم میخورم حتی یک بار جراحی یا تزریق ژل نداشته ام.

خیریه مهر لیلا

بلوکات حالا موسس خیریه مهر لیلا است که هدف موسسه کمک به بیماران ام اس ، سندروم دان ، مبتلایان به سرطان و بچه های بی سرپرست و معلول می باشد.

شغل دوم لیلا بلوکات

او گفته است: اگر به هنر علاقمند نبودم ، کارشناسی فرش را انتخاب نمی کردم ، پر از دغدغه و انرژی هستم و دوست دارم افکار و روح و روانم را جایی تخلیه کنم. اگر بازیگر نمی شدم شاید یک وکیل قابل بودم یا یک خبرنگار بین المللی و مطرح ، چون همیشه به دنبال ارضاء کنجکاوی هایم هستم.