۰ نفر

اتفاق شوکه کننده برای بریتنی اسپیرز پس از ازدواج با سام اصغری!

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶
کد خبر: 650475
اتفاق شوکه کننده برای بریتنی اسپیرز پس از ازدواج با سام اصغری!

خبر جدید بریتنی اسپیرز طرفدارانش را شوکه کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بریتنی اسپیرز، ستاره موسیقی پاپ پس از آنکه موفق شد از قیمومیت ۱۳ ساله پدرش رهایی یابد مقدمات عروسی خود با سام اصغری را خیلی زود فراهم کرد.

جیمی اسپیرز ۶۹ ساله، سال‌ها ولی قانونی بریتنی و مدیر تمام اموال او بود اما حدود هفت ماه پیش بریتنی موفق شد در دادگاه صلاحیت خود را برای اداره امور شخصی و مالی‌اش ثابت کند و دست پدرش را از زندگی‌اش کوتاه کند.

بریتنی و سام اصغری پس از عروسی به خانه جدید به ارزش ۱۱.۸ میلیون دلار در منطقه کالاباساس لس آنجلس نقل مکان کردند تا از خاطراتی که بریتنی در زمان قیمومیت ۱۳ ساله پدرش در خانه قبلی داشت رهایی پیدا کنند.

بازگشت بریتنی اسپیرز به خوانندگی

حالا مدت کوتاهی پس از ازدواج با سام اصغری، بر اساس شایعات منتشر شده بریتنی اسپیرز خواننده سرشناس ۴۰ ساله پس از چندین سال دوری از صحنه درحال گفت و گو با مسئولان ان اف ال است تا اجرای سال آینده مراسم سوپربول را به عهده بگیرد گفته میشود بریتنی اسپیرز درخواست کرده در صورت نهایی شدن این تصمیم در این اجرا مدونا و ایگی آزیلیا او را همراهی کنند.

ثروت بریتنی اسپیرز چقدر است؟

تا اول ژوئن ۲۰۲۱، بریتنی اسپیرز دارایی خالص ۲۱۵ میلیون دلاری داشت. او ثروت خود را از حرفه طولانی و درخشان خود به عنوان خواننده، ترانه سرا، رقصنده و بازیگر به دست آورده است. علاوه بر این، بریتنی درآمد قابل توجهی از معاملات پرسود تاییدیه و سایر سرمایه گذاری های تجاری کسب می کند.

عکس های دیده نشده از عروسی بریتنی و سام اصغری

در سال ۱۹۹۹، در سن ۱۷ سالگی، بریتنی یک آلبوم موسیقی هیجان انگیز با عنوان Baby One More Time منتشر کرد. این آلبوم تقریباً ۱۵ میلیون دلار درآمد داشت که اگر با تورم تنظیم شود، امروز به ۲۳ میلیون دلار می رسد. اولین تور موسیقی بریتنی، تور Baby One More Time، پس از پوشش رکورد ۵۶ نمایش در سراسر آمریکای شمالی، بیش از ۱۷.۵ میلیون دلار فروش داشت.