۰ نفر

ابراز علاقه متفاوت حدیث میرامینی به همسرش + عکس

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبر: 650448
ابراز علاقه متفاوت حدیث میرامینی به همسرش + عکس

حدیث میرامینی متنی عاشقانه برای تولد همسرش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ حدیث میرامینی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران است. او فوق دیپلم رشته نمایش است.

حدیث میر امینی در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده  است و فرزند چهارم خانواده است، سه برادر بزرگتر از خود نیز دارد که دوران کودکی خود را در کنار آنها گذرانده و علاقه زیادی به بازی فوتبال داشته است.

ازدواج حدیث میرامینی

حدیث میرامینی در سال ۹۵ با مجتبی رجبی معمار ، بازیگر تلویزیون و تئاتر ازدواج کرد. میرامینی و رجبی در سریال شب می گذرد ساخته ی راما قویدل در سال ۸۷ با یکدیگر همبازی بودند.

مجتبی رجبی معمار متولد ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۲ در تهران است و پدرش مجید رجبی مدیر سابق شبکه تهران و جام جم بود.

متن کوتاه اما خاص حدیث میرامینی برای تولد همسرش

حدیث میرامینی به تازگی با قرار دادن عکسی از همسرش به مناسبت سالروز تولد او صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد و جمله عاشقانه ای برای او نوشت:

میدونی که جونم به جونت بنده

تولدت مبارک عشقی

حدیث میرامینی

شروع فعالیت هنری حدیث میرامینی

حدیث میر امینی که فوق دیپلم رشته نمایش است، با حمایت پدرش در کلاس های حمید سمندریان شرکت کرد و  در ۱۷ سالگی برای اولین بار با مجموعه تلویزیونی «هویت» ساخته مهدی ودادی در سال ۱۳۸۶، مقابل دوربین قرار گرفت.

حدیث میرامینی در دلنوازان

دلنوازان ملودرامی عاشقانه به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که قصه زندگی چند جوان را روایت می کرد. حدیث میرامینی، شاهرخ استخری، سیاوش خیرابی، سمانه پاکدل و ... جزو بازیگرانی بودند که با این مجموعه به شهرت رسیدند.

حدیث میرامینی با آنکه عمده فعالیت بازیگری اش در تلویزیون بوده اما فعالیت در عرصه ی سینما را بیشتر از بازی در تلویزیون می پسندد و علاقه زیادی به حسین سهیلی زاده و مهران مهام دارد چرا که معتقد است این دو کارگردان تأثیر بسزایی در دیده شدنش  داشته اند. میرامینی ۴ همکاری مشترک با سهیلی زاده در قالب سریال تلویزیونی داشته است.

مادر شدن حدیث میرامینی

حدیث میرامینی، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر سال ۹۹ با انتشار عکسی در اینستاگرام از مادر شدن خود خبر داد. مجتبی رجبی معمار ، همسر میرامینی هم دیروز تصویری از خود و همسرش به همراه فرزند تازه به دنیا آمده شان منتشر کرد.

حدیث میرامینی

حدیث میرامینی