۰ نفر

سوپرایز خواهر جوان رضا شفیعی جم که خیلی سروصدا کرد! + عکس

۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۶
کد خبر: 649974
سوپرایز خواهر جوان رضا شفیعی جم که خیلی سروصدا کرد! + عکس

رضا شفیعی جم عکسی از تولد ۵۱ سالگی اش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ رضا شفیعی جم متولد ۹ تیر ۱۳۵۰ در تهران است. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد که از مسیر نقاشی و تابلو کشیدن در ۱۶ سالگی وارد عرصه بازیگری شد. پدرش بازنشسته ارتش و اصالتا تهرانی و مادر مرحومش معلم و اصالتا کرد کرمانشاهی بود، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد.

عکس خواهر جوان رضا شفیعی جم همه را شوکه کرد

رضا شفیعی جم عکسی از تولد ۵۱ سالگی اش منتشر کرد و از خواهرش برای سوپرایز کردنش تشکر کرد.

سوپرایز خواهر جوان رضا شفیعی جم که خیلی سروصدا کرد!

بیوگرافی رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم سال ۱۳۷۰ که ۲۰ ساله بود با معرفی رضا عطاران وارد مجموعه «ساعت خوش» مهران مدیری شد و علاوه بر بازیگری نویسندگی بخشی از کار را نیز بر عهده گرفت

شهرت رضا شفیعی جم  اما بیشتر با نقش بامشاد در سریال «نقطه چین» سال ۸۲ شروع شد و با سریال های جایزه بزرگ و شب های برره نیز خوش درخشید.

ازدواج و طلاق رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم سال ها پیش ازدواج کرد اما این رابطه در نهایت به طلاق ختم شد، او مجبور شد تمام درآمد ۲۰ ساله و خانه پدری خود را برای مهریه همسرش بفروشد.

ازدواج رضا شفیعی جم  و ماهایا پطروسیان

مدتی شایعه شده بود ماهایا پطورسیان همسر رضا شفیعی جم است ، این شایعه در نهایت با انتشار عکس همسر سابق خانوم بازیگر به فراموشی رفت

ازدواج مجدد رضا شفیعی جم

او درباره قصدش برای ازدواج مجدد می‌گوید: شماره تلفنی که در گوشیم وقتی می بینم خوشحال می شوم همکارم بوده که دوست داشتم با ایشان ازدواج کنم …البته نمی توانم اسمش را بگویم چون ایشان ازدواج کردند ، زندگی تشکیل دادند و قسمت نشد.