۰ نفر

عکس مادر زن جوان پیمان قاسم خانی در عروسی همه را شوکه کرد!

۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱
کد خبر: 649839
عکس مادر زن جوان پیمان قاسم خانی در عروسی همه را شوکه کرد!

همسر پیمان قاسم خانی عکسی از مادرش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ پیمان قاسم خانی در سال ۱۳۷۱ وقتی ۲۶ ساله بود با بهاره رهنما ۱۹ ساله ازدواج کرد، این زوج در سال ۷۶ صاحب دختری بنام پریا شدند، زندگی این دو در سال ۹۵ بعد از ۲۴ سال زندگی مشترک به جدایی و طلاق ختم شد.

پس از آن سال گذشته بود که ازدواج پیمان قاسم خانی و همسر جوانش با اختلاف سنی ۲۵ ساله حسابی سوژه شد. همسر پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی است که درحال سپری کردن سی و یکمین سال زندگی خود می‌باشد. او روانشناس بالینى کودک و نوجوان، عضو سازمان نظام روانشناسی و یکی از طرفداران زندگی گیاهخواری است. 

مادر زن جوان پیمان قاسم خانی در عروسی

میترا ابراهیمی با انتشار عکسی تولد مادر خود را تبریک گفته است. او نوشته است: مامان خوشگلم همیشه بخندی از این راه دور ماچ بهت تولدت خیلی مبارکمون باشه تو همیشه به همه کمک میکنی و من به این افتخار میکنم

با توجه به اینکه پیمان قاسم خانی ۵۵ سالگی خود را سپری می کند به نظر می رسد با مادر زن خود اختلاف سنی اندکی دارد و همین مساله سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

عکس مادر زن جوان پیمان قاسم خانی در عروسی!

مهاجرت پیمان قاسم خانی به اسپانیا

 میترا ابراهیمی، همسر پیمان قاسم خانی مدتی است که در استان بارسلون در اسپانیا ساکن شده است. او در حاشیه این تصویر مسیر خانه تا دانشگاه اش را ترسیم کرده و گفته که گربه خانگی اش در یکی از شهرهای استان اسپانیا دفن شده است. این دو هنوز نگفته اند که تا زمانی در اسپانیا خواهند ماند، اما بعید است که مهاجرت میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی دائمی باشد.