۰ نفر

تحقیر رضا رویگری را تمام کنید!

۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۲
کد خبر: 643686
تحقیر رضا رویگری را تمام کنید!

روز گذشته ویدیویی در شبکه اجتماعی منتشر شد که خشم بسیاری از خانواده هنر به خصوص طرفداران رضا رویگری را برانگیخت. متاسفانه از انتشار عکس های موجود وویدیوی مذکور در این مطلب معذوریم!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از برنا، روز گذشته ویدیویی در شبکه اجتماعی منتشر شد که خشم بسیاری از خانواده هنر به خصوص طرفداران  رضا رویگری را برانگیخت.

 رضا رویگری هنرمند دوست داشتنی و شناخته شده رادیو تلویزیون و سینمای ایران که در شرایط بغرنجی به لحاظ بیماری و وضعیت زندگی شخصی روزگار سپری می کند اگرچه با زبان خودش از دوستان و طرفداران و  مسئولین تقاضای کمک کرد  اما ما باید مراقب باشیم برای چه کسی و با چه شیوه ای تصمیم به یاری و همدلی  داریم.

 آیا آیا جایگاه رضا رویگری را می شناسیم؟

آیا جایگاه یک هنرمند را می شناسیم؟

 آیا موقعیت و شیوه صحیحی برای شناخته شدن خودمان و شاید کسب  فالور انتخاب کردیم!

اگر از  این نمد به دنبال کلاهی برای خودمان هستیم باید بگویم این کلاه گشاد تر از آن است که آبروی خانواده هنر را در خود غرق نکند!

 ویدیو منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان از این دارد که برخی از افراد با نام و عناوین مختلف شأن انسانی را نیز لحاظ نمی کنند و  با نادانی و کوته فکری در رفتار و حتی تصویر برداری  از عمل دور از شأن با یک هنرمند صاحب نام و سابقه  و انتشار آن در شبکه   اجتماعی بیشتر به دنبال این هستند تا با آبروی هنرمندان را برای شناخته شدن خودشان حراج کنند!  به صورت رضا رویگری در تصاویر دقت کنید!

نگرانی و تشویش در چهره اش فریاد می زند اما مستأصل است که چه کند؟! 

متاسفانه باید گفت رفتار نادرست این افراد بیش از آنکه کمک حال رضا رویگری باشد جایگاه هنری او را نیز زیر سوال میبرد اگرچه ویدیو منتشر شده با اعتراض بسیار در شبکه های  اجتماعی مواجه شده است و افراد متفاوت از بخش های مختلف جامعه , هنرمندان و ... این رفتار بی اصالت را برنتافتند اما باید گفت که نزدیکان رضا رویگری هم  در این باره مسئول هستند و نباید اجازه چنین کاری را به افراد سواستفاده گر بدهند.

مگر چه سود هنگفتی در این رفتار وجود دارد که ما چوب حراج به آبروی مردی بزنیم که کارنامه ی درخشانش در دنیای سینما و حتی موسیقی بخشی از تاریخچه هنر این مرز و بوم است؟

فراموش نکنیم او به ما اعتماد می کند و اجازه می دهد به حریم خصوصی اش نزدیک شویم!