۰ نفر

بازگشت جواد عزتی به تلویزیون + عکس

۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱
کد خبر: 540600
بازگشت جواد عزتی به تلویزیون + عکس

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» از جمعه ۱۱ تیر، راهی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، پس از پایان پخش سریال طنز «پاورچین»، مجموعه طنز «دردسرهای عظیم» قرار است از جمعه ۱۱ تیر هر روز ساعت ۱۸ از کانال فارسی این شبکه پخش شود.

فصل اول «دردسرهای عظیم» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام، محصول شبکه سه سیماست و برزو نیک نژاد آن را کارگردانی کرده است.

در خلاصه داستان سریال آمده است: لطیف، جوانی که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند. ماجرا از این قرار است که بهار، دختر زیبا و جوان  همسایه که خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی به ازدواج ندارد، برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می‌گیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار به‌خاطر نداشتن کار با این ازدواج مخالفت می‌کند. با پیدا شدن کار برای لطیف، گویا دردسرها به پایان می‌رسد؛ اما...

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی و صفا آقاجانی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

بازپخش این مجموعه طنز در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

دردسرهای+عظیم

fun1695-10