۰ نفر

هشدار فیلمساز مطرح آمریکایی:

خلاص شدن از شر ترامپ را به دموکرات‌ها واگذار نکنید

۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۳۵
کد خبر: 463559
خلاص شدن از شر ترامپ را به دموکرات‌ها واگذار نکنید

فیلمساز مطرح آمریکایی به دموکرات‌ها درباره پیروزی مجدد رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری هشدار داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی هیل، مایکل مور، فیلمساز آمریکایی و از منتقدان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص اشتیاق بالای ترامپ برای پیروزی در انتخابات به دموکرات‌ها هشدار داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین  به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی معتقد است ترامپ بار دیگر قدرت را در ایالت‌های مهم به دست آورده است و اشتیاق او برای پیروزی در انتخابات از رقیب دموکراتش جو بایدن بیشتر و در سطح بالایی است.

مور با اشاره به نتایج نظرسنجی‌ها در ایالت‌های مینه سوتا و میشیگان اعلام کرد ترامپ تلاش بیشتری در این دو ایالت مهم نسبت به بایدن انجام داده است و با تداوم این رویه باید منتظر تکرار شوک انتخابات ۲۰۱۶ در نوامبر امسال بود.

این فیلمساز در یک پیام فیس بوکی نوشت: «آیا شما برای پیروزی ترامپ آماده هستید؟ آیا از لحاظ ذهنی آمادگی دارید که دوباره شاهد پیش‌دستی ترامپ باشید؟ آیا به یقین اطمینان می‌دهید که راهی وجود ندارد که ترامپ بتواند برنده شود؟ آیا از اعتماد به نفس خود در کمیته ملی دموکراتیک رضایت دارید؟»

وی افزود: «من تقریباً ۱۰ هفته قبل به شما هشدار دادم. سطح شور و شوق برای ۶۰ میلیون نفر در ستاد انتخاباتی ترامپ بسیار بالا است! برای جو، نه خیلی. خلاص شدن از شر ترامپ را به دموکرات‌ها واگذار نکنید. شما باید از شر ترامپ خلاص شوید. ما باید ۶۷ روز آینده را هر روز بیدار و مطمئن شویم که هر یک از ما صد نفر را برای رای دهی معرفی می‌کنیم. اکنون اقدام کنید!»

مور در انتخابات سال ۲۰۱۶ نیز پیروزی ترامپ را پیش بینی کرده بود.